1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

steeds kleine onderbrekingen? TV/INTERNET/TELEFOON

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door TRaSH, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. navele malen verplaatsen van deze topic

    heb ik besloten om zelf maar 1 te starten over dit probleem
    want ik heb namelijk geen samsung decoder en ondervindt het zelfde probleem.
    en die topic is zovaak geswitch van positie.

    - sinds wanneer ? (bij mij 31aug net terug van vakantie)
    - welke decoder (Humax Duovisio iPVR-9200C)
    - waar postcode gebied (2134ET)
    - wat (ineens alles zwart voor 1 seconde en dan gaat alles gewoon weer verder, op alle zenders, internet valt zelfs enkele secondes uit )
    - is software geupdate (PXCIR 1.00.17 (18 JUL 2008))
    - EXTRA INFO:

    decoder geeft soms E48 melding
    volgens een buurman van mij is het al een hele week zo.
    bij hem klapt zelfs de telefoon er uit.
    zelfs niet digitaal heeft hij die problemen

    zo'n probleem heb ik eerder gehad,
    meerdere malen met ziggo gebeld en meerdere malen een monteur over de vloer gehad.
    elke keer heeft de monteur gekeken en dingen vervangen zoals een splitter, de splitter die de eerste monteur heeft vervangen is door de 2de monteur vervangen voor een BREMI NTU862/60E.
    en ook heeft hij de modem Motorola SBV5121E vervangen voor een Scientific Atlanta Model EPC2203-NS.
    ook zijn er wat aanpassingen gedaan in de wijk kast toen.
    bijde monteurs hebben mijn bekabeling nagekeken in huis en daar zijn totaal geen problemen mee.

    heb vandaag de helpdesk meerdere malen proberen te bellen om het probleem te melden maar kreeg te horen dat ik beter op een later tijdstip kon terug bellen.
    uit eindelijk om 21:30 in de wacht en rond 22:00 werd de verbinding vebroken.
    hoop niet dat ik deze keer weer 30-50 euro belkosten kwijt ben om een storing te melden
    . :evil:

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 sep 2008
  2. Hey TRaSH

    Hier hetzelfde probleem vanavond proberen te bellen ...................lukte dus niet na 40 minuten de haak erop gegooid en gemaild naar ze na 1.5 uur reactie terug
    Geachte heer/mevrouw,
    Bedankt voor uw bericht. U krijgt van ons zo snel mogelijk een reactie.
    Met vriendelijke groet,
    Afdeling Klantenservice
    Ziggo B.V.

    Zal mijn benieuwen :evil:
    Ik heb hier trouwens een Samsung DCBH360rs met dezelfde problemen als jouw steeds beeld/geluid1-2 sec weg.......
    zit hard na te denken om naar kassa of radar een mailtje te sturen want je word door ZIGGO gewoon met een kluitje het riet in gestuurd, mocht dit nog niet helpen dan moet ik mischien een schotel kopen? :wink:
     
  3. nou die zo snel mogelijke reactie kan erg lang duuren,
    heb meerdere malen een storingen en andere dingen gemeld via die formulier,
    en eigenlijk nooit een reactie op terug gekregen.
    maar wie weet de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    maar mischien wel even handig als je de volgende info wilt toevoegen in je post.
    - sinds wanneer ? (ca.)
    - welke decoder (indien aanwezig)
    - waar postcode gebied (1234AB)
    - wat (omschrijving van het probleem)
    - is software geupdate (evt welke versie software op je toestel)
    - EXTRA INFO: (extra info beterefend je probleem)
     
  4. Hey Trash
    Vanmiddag kwam ik thuis en direct tv aangezet en decorder en die bleef vast staan? kon geen kanalen kiezen niks ook niet uitzetten?
    ik dus aan de achterkant van de Samsung DCBH360RS knop uit gezet en daarna weer aan,probleem opgelost en het beeld blijft ook goed geen uitval meer gehad sinds vanmiddag 17:00 uur gelukkig
    heb trouwens geen bericht of mail gehad van Ziggo :evil: wat jij dus al zei

    - welke decoder (Samsung DCBH360RS
    - waar postcode gebied (1671AK)

    Groet Dollepret
     
  5. Probleem lijkt opgelost, bij jou ook TRaSH ?
    FF de boel langdurig resetten en het zou weer goed moeten zijn.
    Anders heb je iets heel anders.
    Hans (2134 gebied)
     
  6. mijn problemen schijnen nog niet opgelost te zijn tegen de avond nog steeds E48 melding op me decoder voor een paar secondes.

    maar wat bedoel je met langdurig resetten ?
    wie weet helpt het hier ook.
     

  7. HEY trAsh


    Dit probleem wat jij hebt heb ik al nu cia 3 tot 4 maanden dan valt internet weg even dan digitale tv dan telefoon nu al 3 monteurs over de vloer geweest
     
  8. nou dat schiet op dan,
    en wat hebben ze bij jouw allemaal al gedaan om het probleem proberen op te lossen ?
     
  9. De eerste monteur heeft alleen even snel zijn kastje aangesloten en was allemaal goed en zou een modem op sturen een nieuwe nou die heb ik dus nooit gezien.

    2 de monteur heeft alles door gemeten en in de wijk kast nog wat dingen gedaan en de kabel van binnen naar de wijkkast gemeten.

    En de 3de monteur zou vandaag komen maar is niet op komen daagen lol.

    hier staat heel me verhaal
    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?p=114708#post114708
     
  10. nou er is een monteur geweest heeft weer alles doorgemeten in huis en kon niks raars vinden,
    toen is hij eindelijk naar de wijkkast gegaan en daar schijnt een issue te wezen volgens hem.
    ook is hij nog naar een andere kast ergens anders gaan kijken.
    maar hij kon dat probleem niet zelf oplossen en zou het doorgeven aan een andere afdeling

    hier onder een kleine samenvatting van gang van zaken tot nu toe

    Code:
       [FONT=Verdana][U][B]5 juli 2008[/B][/U]
    Helpdesk gebeld, Probleem voorgelegd =>
    blokjes/lijnen dwars door het beeld dat internet snelheid erg onstabiel.
    Na rondvraag in de buurt hebben meerdere mensen dezelfde problemen.
    Ook verteld dat dit probleem 7 jaar geleden een keer voor was gevallen en toen was er een breuk in de wijk kast.
    
      [U][B]11 juli 2008[/B][/U]
     monteur langs geweest en heeft de splitter vervangen en vertelde dat het hiermee opgelost zou zijn.
    
      [U][B]1 augustus 2008[/B][/U]
    Helpdesk gebeld, Probleem voorgelegd =>
    blokjes/lijnen dwars door het beeld dat internet snelheid erg onstabiel.
    Heb ook verteld dat er meerdere mensen in de buurt last hebben van dezelfde problemen.
    Weer verteld dat dit probleem 7 jaar geleden een keer voor was gevallen en toen was er een breuk in de wijk kast.
    
      [U][B]4 augustus 2008[/B][/U]
     Monteur geweest splitter die de vorige monteur heeft vervangen is vervangen door een
     BREMI NTU862/60E.
    ook heeft hij de modem Motorola SBV5121E vervangen voor een
     Scientific Atlanta Model EPC2203-NS.  Was volgens hem niet meer goed.
    Ook kon hij vertellen dat er in het weekend wat aanpassingen zijn gemaakt in de wijkkast.
    
      [U][B]2 september 2008[/B][/U][/FONT][FONT=Verdana]
    helpdesk gebeld, Probleem voorgelegd =>
    ineens alles zwart voor 1 seconde en dan gaat alles gewoon weer verder,
     storing komt voor op alle zenders,
    Decoder geeft soms E48 melding,
    analoog krijg je stoor strepen over het beeld. 
    Internet valt zelfs enkele secondes uit.
    Volgens de buren is het al de hele week zo en valt zelfs de telefoon uit.
     Heb ook verteld dat er meerdere mensen in de buurt last hebben van dezelfde problemen.
    Weer verteld dat dit probleem 7 jaar geleden een keer voor was gevallen en toen was er een breuk in de wijk kast.
    
      [U][B]8 september 2008[/B][/U]
    Monteur langs geweest, van alles en nog wat door gemeten in huis geen bijzondere problemen ontdekt.
    Toen buiten bij de wijkkast(132) doorgemeten daar bleek het niet goed te zitten,
    hij is daarna nog naar een andere kast gereden om wat te kijken.
    De monteur gaat dit probleem doorgeven aan een andere afdeling om dit probleem op te lossen (kan 3-4 dagen duren ) omdat hij hier zelf niks mee kan doen,
    als er iets meegedaan is krijgen wij daar bericht van.[/FONT]
    
    zodra ik meer info heb zal ik het updaten
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina