1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

storing Nieuwegein

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Jan3432, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. storing Nieuwegein sinds maandagavond

    ik heb sinds plm 1 uur geen ontvangst in Nieuwegein
    geen digitale ontvangst en geen analoge ontvangst (3432)


    ik heb al sinds gisteravond plm 21.30 uur geen enkele ontvangst van zowel digitale TV als analoge TV - op de site van Ziggo wordt een storing in mijn postcode gebied gemeld (3432)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 sep 2008
  2. Ziggo in de bocht


    de bereikbaarheid van Ziggo is heel slecht - ik heb telefonisch bij Klantenservice nog nooit korter van plm 25 minuten in de wacht gestaan en een e-mail sturen kan niet - je kunt alleen een bericht sturen via het "contactformulier" maar dan heb je geen verzonden item om te bewaren en je kunt ook geen "cc" sturen

    op de avond van 1 sept 08 had ik geen TV ontvangst (zowel digitaal en analoog) - later op de avond bleken ook buren geen ontvangst te hebben en later op de avond stond er op de website van Ziggo een storingsmelding in mijn postcodegebied

    ik heb Klantenservice gebeld (na de gebruikelijke wachttijd van plm 30 minuten) toen bood de medewerker mij aan om de volgende dag een monteur te sturen - ik heb niet om een monteur gevraagd en ook is mij niet verteld dat mij dit geld ging kosten - de volgende morgen bleek dat ik door omstandigheden niet thuis kon zijn - en heb ik op 2 sept 's morgens vroeg via de website van Ziggo de monteur afgezegd (via het contactformulier)

    in de loop van de dag werd ik toch gebeld door een monteur die bij mij voor de deur stond - ik heb hem verteld dat ik 's morgens de monteur had afgezegd en ik dacht dat daarmee de kous af was,
    nu heb ik tot mijn verbazing een rekening gekregen van 2 x 35 euro voorrijkosten - dit ga ik dus echt niet betalen

    de storing was overigens pas verholpen op 2 sept aan het eind van de middag/begin van de avond - dus eigenlijk zou ik compensatie moeten krijgen voor 1 dag geen TV-ontvangst , maar het woord "compensatie" zal bij Ziggo wel niet bestaan

    ik heb bezwaar gemaakt tegen deze faktuur via het contactformulier op de website van Ziggo
    d.m.v. de volgende tekst:

    "ik heb van u ten onrechte een faktuur ontvangen
    van 2 x 35,00 euro zijnde voorrijkosten
    op 1 sept 08 had ik 's avonds geen TV ontvangst
    ook mijn buren hadden geen ontvangst - ik heb klantenservice gebeld en zij boden mij aan een monteur te sturen (ik heb niet om een monteur gevraagd en er is mij ook niet verteld dat mij dit geld ging kosten) - de volgende morgen 2 sept heb ik een bericht gestuurd (via de website van Ziggo) dat er geen monteur moest komen - aan het eind van de morgen werd ik gebeld door een monteur die meldde dat hij voor de deur stond - ik heb hem verteld dat ik gemeld had bij Ziggo dat er geen monteur moest komen - nu krijg ik tot mijn verbazing een rekening van 2 x 35 euro - ik heb deze rekening dus ten onrechte ontvangen en ik ga ervan uit dat ik snel bericht krijg van u dat ik gecorrigeerd is"
     
  3. het letterlijke antwoord van Tess:

    Om een afspraak met een monteur af te zeggen, kun je telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice op 0900-1884 (lokaal tarief).

    Lastige discussie...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina