1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Veronica-gids niet ontvangen?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ziggofan, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Belangrijkheid heb ik niet aan gedacht eerlijk gezegd. Het viel me op dat ik de gids niet ontvangen had. Je kunt het ook gewoon laten bij wat het is maar dan krijg je als abonnee de volgende keer misschien ook niets.

    Dit forum gaat overigens over Ziggo en vergeleken met de massale hongersterfte in Afrika lijkt me elke zaak op dit forum onbelangrijk, het is maar wat je criterium is :wink:
     
  2. Het kan ook nog zo zijn dat Ziggo wel voor deze actie betaald heeft maar dat het bedrijf dat deze opdracht aanvaard heeft de kantjes ervan afgelopen heeft en de winst in eigen zak heeft gestopt. In dat geval kan ik begrijpen dat Ziggo wil weten of hun geld goed besteed was en dat hun klanten de bladen gekregen heeft. Ik neem gemakshalve maar even aan dat de Ziggo medewerkers deze bladen niet gedrukt en bezorgd hebben.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina