1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Veronica-gids niet ontvangen?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ziggofan, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De gids wordt verspreid via TPG en er wonen meer Ziggo-abonnees in mijn straat die ook geen gids hebben. Wanneer Ziggo een actie heeft voor al zijn abonnees dan mag je toch minimaal verwachten dat ook alle abonnees een gids ontvangen.
     
  2. Hier had de postbode niet genoeg gidsen om iedereen een gids te geven, sommige straten hebben niets gekregen.
     
  3. Tja eerlijk gezegd krijg ik hier dus de handen niet voor op elkaar. Was het dan zo moeilijk de gids om naam te versturen ??? Wie betaald deze gids uiteindelijk? Juist wij abonnees. Is het dan zo veel gevraagd om alle abonnees deze gids te sturen? Ik had juist begrepen dat dit een actie voor de abonnees van Ziggo was. Dit blijkt ook uit de persberichten.

    Dit is eerlijk gezegd de zoveelste teleurstelling....
     
  4. ook hier niet ontvangen en ook ik heb geen stikker en ik hep hier ook in de buurt niemand gehoort die hem gekregen heeft of hebben ze dit niet versprijd in het vermalige @home gebied
     
  5. Daar probeer ik dus achter te komen... Nogmaals is het nogal vreemd dat een deel van de klanten van Ziggo, voor wie deze actie bedoeld was, niets ontvangen. Ziggo hoe zit dit?
     
  6. Wat een drukte toch om zo'n reclame folder. Wat is er nou zo bijzonder aan een blad vol (ziggo) reclame, rtl boulevard-achtige items en een analoge EPG?
     
  7. Wij hebben hem wel gehad, maar zijn ook abonnee...
     
  8. Echter kan je daarom mensen niet het recht ontzeggen om ook daar over te spreken. Dit forum legt geen criteria aan op belangrijk of niet. Voor iedereen moet er ruimte zijn om zijn probleem aan te kaarten, ongeacht het waarde oordeel van anderen.
     
  9. Mogelijk zijn er inderdaad fouten in de bezorging gemaakt van het gratis Ziggo/Veronica Magazine. Op donderdag 28 augustus verscheen Veronica Magazine met zeven pagina’s verzorgd door Ziggo. Het magazine warmt de lezer op voor het komende tv-seizoen met alle nieuwe programma’s die er aankomen. Behalve deze abonnee-oplage van 550.000, is er ook een superoplage van 3,1 miljoen exemplaren waarin Ziggo tien pagina’s heeft uitgegeven. Deze werd huis-aan-huis verspreid in het hele Ziggo gebied.

    Ziggo vult in beide versies van het blad redactioneel uitziende pagina’s over analoge en digitale televisie, high definition tv, interactieve tv en onze Alles-in-1 pakketten. De 3.1 miljoen huis-aan-huis oplage heeft nog een eigen cover, een inhoudspagina, een vraag- en antwoordpagina en een Alles-in-1 advertentie op de achterpagina.

    Op dit moment is het nog niet duidelijk hoe ernstig het probleem is op dit moment. Ziggo is dus ook bezig met het achterhalen hiervan. Heb jij de gids dus niet ontvangen, terwijl je er wel recht op hebt? Beantwoord dan deze 5 vragen en pm die naar mij. Ik zal er voor zorgen dat dit op de goede plek terecht komt.

    1) Woon je in het Ziggo verzorgingsgebied?
    2) Wat is je postcode?
    3) Heb je de gratis Veronica Magazine in de bus gehad - met 'Voor jou van Ziggo!' op de cover?
    4) Ben je ook abonnee van Veronica Magazine?
    5) Je naam
     
  10. Er is inderdaad iets mis gegaan met die bladen, het is het blad met Jan en Wendy op de voorkant.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina