1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Factuur en BTW

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ferdinandf, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Een echte Brammetje's reactie. Als je de eerdere berichten leest, weet je waarom ik er niet achteraan ga. Als iemand als KingPin (als gevolg van mijn acties) aan een afdeling van Ziggo doorgeeft dat er inderdaad fouten zijn gemaakt, is het wel heel absurd dat ik er ook nóg eens achteraan zou moeten. Resultaten van anderen??? Ik heb geen idee waar de rest van je reactie op slaat.
     
  2. Hij geeft aan het doorgegeven/doorgezet te hebben. Dus zal dat zo zijn.

    Als er dan niets lijkt te gebeuren kan je gaan zitten afwachten en je irriteren aan het feit dat er niets gebeurd is waarmee er zeker geen (nieuwe)aktie ondernomen zal gaan worden. Of je neemt toch opnieuw contact op om het opnieuw onder de aandacht te brengen, zo heb je in elk geval een kans dat hetgeen wat je irriteerd opgepakt en opgelost word.

    Met niets doen weet je in elk geval zeker dat het niet (meer) opgelost word.
     
  3. Klopt, ik neem ook direct aan dat het door KingPin is doorgegeven. Maar ik vind niet dat ik altijd (zoals in de tot dusver meegemaakte gevallen) achter iets aan moet hollen. Zoals ik al eerder zei, elke actie die ik alsnog ga ondernemen kost meer dan het opbrengt.
     
  4. Hahaha, wat jij wil... maar feit blijft dat Ziggo niets hoeft te bewijzen. Jij bent verantwoordelijk voor de betaling en als daar (de factuur) iets onjuist in blijkt te staan, moet je hier zelf achteraan gaan ipv iedereen voor het karretje te spannen. Het is en blijft de verantwoordelijkheid van de gebruiker zelf. Is toch niet specifiek een reactie die uit mijn mond zou komen? Zo werkt het altijd ;) Het is jouw afweging of je inderdaad de te maken kosten voor het terughalen rendabel genoeg vindt. Snap het niet dat men zich zo van het kastje naar de muur laat sturen.

    Sterkte er mee... gezien jouw reactie en eerdere reacties in dit topic zal het een hele zware kluif worden haha (nu word ik ook persoonlijk ;))
     
  5. Precies mijn gedachte... maar goed, zijn mijn problemen niet.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina