1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Preview periode verlopen

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door siebe, 31 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb dus nu al 3 weken alle zenders. Is dat niet 1 week teveel?

    Al aan het begin gemeld dat ik alleen het standaardpakket en eredivisielive wil via de telefoon. En nog niks via post ontvangen, bijv. een bevestiging.

    Wat gaat dit betekenen?
    Ga ik zometeen voor het volle pakket betalen, of ga ik gratis alle zenders bekijken?

    Uit ervaring weet ik dat ik niet moet gaan bellen met ziggo. Zonde van de tijd, en meer dan een half uur aan de telefoon voor jan met de kleine achternaam doe ik niet meer.

    Want omdat ik aangemeld heb met het kaartnummer weten ze dat ik die kaart bezit en dat ik dus alleen het standaardpakket en eredivisielive wil.
    Het is goed aangemeld omdat alle digitale zenders anders toch al verdwenen zouden zijn? Of zit er weer een ander addertje onder het gras?
    :roll:
     
  2. In principe zou dit inderdaad 2 weken moeten zijn.

    Echter door de migratie is er voor gekozen om die preview periode te verlengen. Alleen maar gunstig dus :)
     
  3. En om even zeker te weten of het echt preview is, en geen foutieve activering van het Totaalpakket: check even of je ook alle betaalzenders (Film1, Sport1, Zee TV en alle andere Aziatische zenders) kunt ontvangen. Als deze het ook nog doen, is het duidelijk de preview periode. Doen deze het niet meer (E16/E19) dan is blijkbaar toch het totaalpakket geactiveerd.
     
  4. ik heb inderdaad nog alle zenders.

    maar nog steeds geen brief bijv. van ziggo gehad.
     
  5. Preview periode is nu 2 maanden toch?
     
  6. Preview periode is 2 weken nadat je voor de eerste keer je smartcard gebruikt. Je ziet dan alle zenders, dus ook de premium zenders. Binnen die 2 weken moet je de smartcard registreren anders gaat alles op zwart.
    Er loopt/liep(?) verder nog een actie waarbij je 2 maanden gratis het Z2-digitaal-totaal-pakket kreeg als je daarvoor een abonnement afsloot, denk dat je dat laatste bedoelt, maar dan zie je dus niet alle zenders zoals film-1 e.d. Als je wel *alle* zenders al 2 maanden ziet is er dus iets mis en zou je de helpdesk kunnen bellen :wink:
     

  7. De preview is gedurende de migratie periode aangepast (langere periode) om te voorkomen dat nieuwe klanten een 'zwart beeld' zouden krijgen, omdat de kaart niet op tijd geactiveerd zou kunnen worden, door onbeschikbaarheid van de systemen. De preview periode is inmiddels weer afgeboud
     
  8. helpdesk bellen is kansloos (geloof me)


    Ik heb in het verleden de helpdesk gebeld. En dat is kansloos.

    De helpdesk heeft hun kans gehad. Daar ga ik geen geld meer aan uitgeven, en mijn tijd.
    Bijv. 1 keer twintig minuten gewacht tot opgenomen werd, toen werd gezegd dat ik ander nummer moest bellen. Toen nog eens 25 minuten gewacht, en zou doorverbonden worden. Toen werd de hoorn op de haak gegooid. Dat betekent dat ik dat zooitje nooit meer bel.
    Ik wil gewoon domweg digitale tv bekijken en dat is al te moeilijk voor dit bedrijf. Doet me denken aan icesave en dat soort bedrijfscultuur.

    Ik verlang naar vroeger waarbij je gewoon betaalde per maand en dan gewoon je tv aansluit op de bestaande kabel en gewoon tv kon kijken. Dat is tegenwoordig teveel gevraagd van Ziggo. Wel een hoop blabla met reklame, en bij kassa mensen laten denken dat het een topbedrijf is. Maar ondertussen dieptriest.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina