1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Preview periode verlopen

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door siebe, 31 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb een samsung digitale ontvanger, maar nu geeft deze steeds aan "preview periode verlopen". Ik heb de netwerkinstallatie opnieuw gedaan. Softwareupdate heb ik opnieuw gedaan. Maar niets van dit alles mocht helpen. Weet iemand hoe ik weer digitale televisie kan kijken.
     
  2. Heb je de activatiekaart ingestuurd????
     
  3. Net even langer dan een week nadat we de kaart geactiveerd hadden heb ik telefonisch doorgegeven dat we alleen het standaard pakket wilden behouden, echter sinds vandaag krijgen we dezelfde melding. Straks maar even contact opnemen met Ziggo.
     
  4. De activatiekaart heb ik inderdaad ingestuurd. Heb hem nl. al een paar jaar en nu begint hij met die kuren.
     
  5. Dan moet je even bellen met de klantenservice en vragen of ze je kaart willen 'syncen'. Meestal gaat het dan wel weer goed.
     
  6. Ok, zal ik dat proberen. Bedankt
     
  7. Het is gelukt.
     
  8. Hmmm, dan moet ik dat ook maar eens proberen. Ik krijg de melding "Preview periode verlopen" zodra ik de decoder aanzet. Daarna duurt het ongeveer een halve minuut voordat ik eindelijk beeld heb.
     
  9. E16/E19 bij het aanzetten van de decoder is normaal. Zie de post van Anoniem in het topic http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=11501

     
  10. Dat is inderdaad normaal. Eerst komt de tekst "preview periode verlopen"in beeld en na een paar sec. komt er beeld.
    Mocht er na een paar minuten echter nog geen beeld zijn dan kunt u beter even contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen dan u smartcard weer opnieuw activeren. Dan is het weer goed.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina