1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo betitelt haar klanten als Suf?

Discussie in 'Gebruikersforum - Vragen & opmerkingen' gestart door Terra, 30 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Geachte leden van dit forum,

    Onlangs, hedenmiddag zijn er berichten verwijderd en zijn er woorden geschreven door een forumlid die zich voordeed als Raymond "Ziggo Official".

    Deze benadrukte dat wanneer er in je mailbox, fishingmail komt en hier op reageert dat je dan suf bent.

    Op advies van de "Ziggo-Official" is er een slotje gekomen. Doet pijn zeker!

    Ons geachte moderator van deze site vond het nodig deze discussie sluiten en de berichten te verwijderen (deze zijn niet meer terug te vinden in de prullenbak).

    Het laatste wat ik getikt is dat wel zo stom moet zijn als een achtereind van koe om als "Ziggo Official" te vermelden dat je suf bent. Zo laat je merken hoe je over klanten denkt.

    Is dit forum nog wel onafhankelijk?

    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=13079
     
  2. Laten we ons allemaal volwassen gedragen, dan hebben we het meeste aan dit forum.
     
  3. Terra, wat ben jij toch verschrikkelijk snel aangebrand.
    Je helpt inderdaad dit forum naar zijn kl..... met je kinderachtige gedrag.:evil:
     
  4. Het geeft toch niet als je wel reageert op zo'n mail, alleen je bent dan wel suf bezig met de hedendaagse handelingen op het Net. Is toch helemaal niet erg dat je dan suf bezig bent. Erken je fout en als je er niet ingetrapt bent, waar maak je je druk om? ;) Snap het niet hoor... 'Hoog van de toren gevalletje' :D
     
  5. Het slotje is op het topic gekomen omdat er volkomen off-topic gepost werd en op een stemmingmakende manier de aanval geopend werd op Raymond. Omdat er 1 woordje uit zijn verband gehaald werd door iemand.

    Dit alles is in strijd met de forum-regels. De reacties waren op een topic waarin sinds 6 juni niet meer actief gepost was en ging over een fishing-mail waar destijds een aantal mensen ingetrapt waren. Hier is door de abuse-desk van Ziggo uitgezocht welke mensen email naar dit adres hebben gestuurd en die mensen zijn gewaarschuwd. Dit is een prima service geweest die je bij weinig providers zult tegenkomen.

    In de stormvloed van reacties van een paar mensen die ineens vandaag loskwam ging het ineens over het woordje 'suf' wat in een bijzin stond en waarin Raymond opmerkte dat het misschien toch wel suf was van mensen om te reageren op een overduidelijke nep-mail die in slecht engels was gesteld. Dat hij de Ziggo klanten "suf" zou vinden stond er helemaal niet. Het volkomen uit het verband halen van zo'n opmerking valt onder bewuste "stemmingmakerij" en is niet gewenst in dit forum. Wij houden het hier graag gezellig. Ben je het daar niet mee eens, dan staat je vrij om hier niet meer terug te komen.

    De berichten die vandaag aan het topic toegevoegd werden, zijn dus gewist omdat ze in strijd met de forumregels waren. Niet van 1 persoon, maar de hele discussie die ontstond.

    In de leesbare prullenbak komen alleen 'gewone' offtopic berichten. Discussies zoals hierboven worden zoals in de forumregels beschreven staat verwijderd zodat ze verder geen aanstoot meer kunnen geven.

    Hou het dus leuk op het forum, dan mag je alles schrijven wat je wilt. Kijk af en toe eens naar de forumregels. Wil je dat niet, blijf dan weg, doe je dat niet kijk dan niet vreemd op dat je berichten weg-gemodereerd zullen worden.
     
  6. Onderbouw de stelling eens dat dit geen onafhankelijk forum zou zijn..
     
  7. Ik kan mijn stelling onderbouwen.

    1. Ik ken mensen op leeftijd (66 jaar) die toevallig wel gereageerd hebben op zo'n soort gelijkend mailtje (medio augustus) maar dan van het zogenaamde Casema Webteam.
    2. Zij moesten reageren, let wel, op advies van Ziggo klantenservice.
    3. Dus wie is hier nu SUF.
    4. En als ik bemerk dat wanneer een ziggo medewerker dan hier het woord suf durft uit te spreken en ook nog het hand boven z'n hoofd wordt gehouden, dan zeg ik ja, ik heb gelijk.

    Ik kan mij hier echt kwaad ommaken. Laat Ziggo eerst zelf binnen hun eigen organisatie kijken hoe goed ze wel niet bezig zijn.
     
  8. Terra ik en velen met mij stellen het niet op prijs wanneer je Raymond en dit forum probeert af te branden om niets.
     
  9. Brand niets af, maar het je hoeft niet alles in de doofpot te stoppen.
     
  10. Vroeger toen we nog kleuters waren stampten we soms kwaad en eigenwijs op de grond omdat we ons gelijk niet kregen.................:roll:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina