1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Digitaal basispakket

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door internetter, 30 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Na het installeren van het digitale basis RTV pakket van @Home/Ziggo heb ik de registratie/activatiekaart ingestuurd.
    Kan ik op enige manier zien of mijn gegevens verwerkt zijn?
    Via het opgegeven e-mailadres (nog) geen reactie gehad.

    Vr. gr.
    Internetter.
     
  2. Kan wel weken duren... Hier nu al een maand.
     
  3. Zoals ik er naar kijk moet je ergens in het menu van de helpdesk kiezen voor storing doorgeven/ storingen. Dan kom je in een menu waarvoor je kiezen kunt voor televisie/internet of telefoniestoring. Daarna postcode intoesten en je wordt doorverbonden met de technische mensen.

    Ik ken de menuopties niet exact uit mijn hoofd helaas maar weet wel dat de "gewone' helpdeskmedewerkers niet verder komen dan het afhandelen van abonnementen e.d.
     
  4. Zal eens kijken, verlies bijna mijn geduld :D

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh, nu is de wachttijd weer langer dan 10 minuten en wordt je weer opgehangen. Net zat ik ook al 30 minuten aan delijn, echte kansloze organisatie!
     
  5. Als je wacht op extra pakketten heeft het geen zin om de helpdesk te bellen. Ik had direct na de activering telefonisch mijn pakketkeuze doorgegeven. Na de preview geen extra zenders meer en op de helpdesk was geen pakketkeuze bekend van mij. Het zou weer 5/10 werkdagen duren voordat de extra pakketten geactiveerd zouden zijn.

    Je kunt beter het webcare team een mailtje sturen, dan is het binnen een dag geregeld :)
     
  6. Ik heb vanmiddag toch de juiste persoon aan de lijn gekregen en wat bleek...? Een oude bestelling was niet afgehandeld en bleef alle bestellingen daarna gewoon tegenhouden (hetgeen bekend was). De vriendelijke man heeft de bewuste bestelling verwijderd en opnieuw uitgevoerd en nu is Digitaal Totaal Pakket binnen 48 uur geactiveerd. Waarom kon niemand anders dat doen in die 2 weken van bellen, bellen en nog eens bellen... Vandaag ook weer anderhalf uur in totaal aan gespendeerd. Maar goed, alles zou nu goed moeten komen. Sorry voor de frustraties, maar soms...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina