1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Het is weer zover hoor...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ed, 30 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee, ik ga niet schelden, ik ga proberen mijn geduld te bewaren ;)
    Na 2 maanden wachten op het reeds geïnstalleerde en werkende 'Alles in 1 Extra' is het volgende issue alweer aan de beurt :D

    Aangezien we toen zo lang hebben moeten wachten werd ons als compensatie een Humax PVR en 2 maanden gratis 'Alles in 1 Extra' aangeboden. Had niet gehoeven, maar toch leuk meegenomen.

    Vanwege erg slechte service werd ons tevens een monteur aangeboden die alles bij zich had, om het werkend achter te laten. Mooi meegenomen, maar wat schetst onze verbazing... geen aanmeldkaart in het pakket om te smartcard te registreren. De monteur heeft alles toch telefonisch geregeld en ik heb na een week toch even wantrouwend alles gechecked. Tot mijn grote verbazing was echt alles genoteerd en we stonden in de wachtrij om geregistreerd te worden als gebruikers van Digitale TV met Digitaal Totaal Pakket. Nu hebben we reeds een Digitaal Totaal Pakket, maar dat hebben we doorgeschoven naar nze dochter zodat zij ook boven haar favoriete Digitale zenders kan kijken.

    Nu zijn we 3 weken verder, een heerlijke vakantie in Italië rijker, maar uh, nu helemaal geen beeld meer ;)
    Zelfs bij RTL 4 krijgen we nu 'E19 - Preview verlopen'! Dus binnen een maand zijn er meer zenders weggegaan dan bijgekomen. 2 weken totaal pakket (preview) en daarna nog 2 weken alleen maar Z1 ('De registratie van het Digitaal Totaal Pakket lukt toch wel in 2 weken?', dacht ik nog) en nu is alles weg. Terwijl alles goed doorgegeven was aan de Klantenservice en dat kunnen ze ook allemaal teruglezen.

    Ik vandaag maar weer eens gebeld, verrassend. We kunnen bijna koffie en taart met elkaar eten, pfffffff. De overigens vriendelijke medewerkster wist mij te vertellen dat de decoder eventueel vastgelopen kon zijn... tsja... ik laat haar in haar waarde en besluit het te gaan testen. Maar verrek, dit komt verdomd veel overeen met de manieren die ik al getest had. Bij voorbaat wist ik dus al dat er geen verandering ging plaatsvinden. Nu moeten we straks alles opnieuw doorgeven als zijnde een nieuwe aanmelding (???) :(. Na talloze beloftes van de medewerkers om er spoed achter te zetten en dit alles door te geven aan de supervisor, schiet het nog steeds niet op. Schijnt ook dat de bestelling nog niet afgehandeld is :S. Erg vreemd, want hier draait alles al ruim een maand. Dus ik vragen wat er moet gebeuren zodat alles afgehandeld is... antwoord: 'Kunnen we niet, dat gaat via de grote hoofdcomputer...' Zeg maar 'Het Boze Brein van Ziggo!'. Zolang de bestelling niet afgehandeld is, kunnen ze niets veranderen in het pakket... zucht... maar uh... wij willen gewoon simpel TV.

    I'm going slightly mad... :shock:
     
  2. Gewoon bellen met de helpdesk en kiezen voor "televisie" en "geen ontvangst". Deze mensen kunnen activeren. Wanneer je andere opties kiest kom je bij abonneeservice en die mensen kunnen in de regel niets voor je betekenen als het gaat om activeren van diensten.
     
  3. Snap ik, maar zolang die lui daar niet de status van de bestelling op afgehandeld zetten, doen ze niets... Schijnbaar is dat weer iets wat onwijs moeilijk is. Zelfde als 2 klantnummers samenvoegen. Alsof hemel en aarde bewogen moeten worden om dat te bewerkstelligen. Maar ik ga je tip even uitvoeren... je hoort van me.
     
  4. Nou, ik heb geen optie voor 'Televisie' en dan 'Geen ontvangst'. Misschien is dit cryptisch bedoeld en moet ik er maar een logische vervanger voor zoeken, maar zo schiet het niet op.

    IK WIL POTJANDRIEDUBBELTJES GEWOON TV!

    Dat moet toch niet zo moeilijk zijn???
    Menig bedrijf is blij als klanten extra diensten willen (daar verdienen ze juist op) maar we mogen niet eens het pakket uitbreiden!!!
    Trouwens ook nog steeds geen bevestiging gekregen van die 2 maanden gratis 'Alles in 1 Extra'. Zelfs geen verrekening op de factuur.

    Ja, na tig maanden van dit gezeik ben ik het wel een beetje zat nu met Ziggo.
    Ja, dan ga je toch ergens anders heen... Nee, dat gaat niet!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2008
  5. Inmiddels al 30 minuten aan de lijn, te wachten met kattegejank (lees: die rotmuziek die ze draaien...) Werkt goed op de zenuwen :D
     
  6. Nog bedankt voor je tip overigens ;)
     
  7. Het is wel degelijk mogelijk om een smartcard te activeren ook al staat er een order op geboekt. Vraag dat ze een taak aanmaken om de bestelling alvast in te voeren en dan de smartcard te activeren waarbij aangegeven wordt dat er een order op geboekt staat. Langs deze zijweg kan men je smartcard toch activeren. :cool:
     
  8. Volgens mij heb je die opties alleen in het @Home gebied. Real time activeren kan ook alleen in het @Home gebied (nog een paar weken, tot de overgang naar het nieuwe systeem).
     
  9. Real-time kan ook in Multikabel gebied met het nieuwe systeem volgens mij. Ik heb een week of 4 geleden het HD pakket telefonisch laten activeren. Het zou in de eropvolgende nacht geactiveerd worden (moest mijn box aan laten staan dan), maar in werkelijkheid werkte het al binnen een uur, gewoon overdag. Een paar dagen later kreeg ik een schriftelijke bevestiging. Multikabel werkt al met het nieuwe systeem dus lijkt het me dat het in de toekomst ook vrijwel realtime kan gebeuren.
     
  10. En nu is alles weg... :D Geen enkele zender meer.

    Echt geweldig!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 aug 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina