1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

samsung decoder kent alleen nederland 1

Discussie in 'Samsung DCB-9401R' gestart door mandersp, 30 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds enige tijd heb ik een probleem dat Samsung alleen Nederland 1 kent.
    Heb de decoder al een paar keer van de stroom afgehad en de coax.
    Een tip van Cees om de smartkaart schoon te maken hielp ook maar een heel korte tijd.
    Alleen een reset van de helpdesk helpt.

    Wat voor een oplossing is er om toch te blijven kijken naar de decoder zodat ik alle kanalen kan zien zonder een wachttijd van minstens 20 minuten van de helpdesk?
     
  2. Kun je niet een smartcard van iemand anders even lenen om te kijken of het probleem in je ontvanger zit of in je smartcard. Jouw smartcard dan bij die andere persoon gebruiken. Als het probleem bij jou blijft en jouw smartcard bij hem wel werken blijft zit het in je ontvanger. Heeft hij dan zelfde als jij dan is het de kaart.

    Misschien is je smartcard defect en kun je die laten omwisselen door Ziggo, of misschien is je onvanger defect..... Enige manier om er achter te komen is deze test.
     
  3. Men geeft geen garantie meer op de decoder, dus daar geven ze geen nieuwe voor terug volgens de klantenservice.
    Verder krijg ik binnenkort als het goed is een nieuwe decoder omdat ik ben overgestapt naar een alles in 1 plus pakket.
    Het zou dan mooi zijn dat ik 2 verschillende plaatsen tv digitaal zou kunnen kijken.

    Hier moet ik dan nog even op wachten op het testen van de 2 smartcards.

    Verder vindt ik de tijd dat ik in de wacht sta wel erg lang (+/- 30 minuten), dit was in de tijd van @home wel meestal veel minder.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina