1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo Hoe Lang Nog??????

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door pieter88, 30 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Op 30 juni mijn totale pakket abonnement weg! Opgezegd zonder mijn opdracht. Na twaalf dagen gelukkig weer internet. Pffff.......
    TV? Geen enkel probleem. Telefoon??? Ik ben inmiddels vergeten dat ik een vaste telefoon heb, want tot op heden heb ik nog steeds geen werkende verbinding. Nieuw modem, 3 monteurs, ongeveer 800 belminuten (nog steeds groeiende) bij de klantenservice. En maar geen contact krijgen.
    Klachtenbrief? Alleen een bevestigingsmail. We bellen als het in orde is!? Mooi niet. Wel de storing als afgehandeld registreren, maar niet even zelf checken of alles echt wel werkt. Voor ik de klantenservice voor de zoveelste keer met mijn mobiel wil bellen stijgt mijn irritatie en mijn bloeddruk al naar gevaarlijk hoge waarden omdat ik inmiddels wel weet dat het niks op zal leveren.
    Nu?....ik weet het niet meer. Vorige week voor het laatst contact gehad met Ziggo. Een aardige mevrouw die het toch ook wel erg lang vond duren. Mijn klacht heeft ze bij een afdeling neergelegd, waar heeeeel lang lopende klachten die allang afgehandeld hadden moeten zijn. Maar....nog steeds niets gehoord. Wij noemen Ziggo hier thuis inmiddels Sicko. En steeds wanneer ik die reclame op tv zie met die gezapige grijze man op leeftijd denk ik....ja, inderdaad... het schiet allemaal echt niet op.
    Voor een bedrijf dat doet in communicatie is het wel heel erg triest dat het zo lang moet duren voor een klacht is opgelost. Om van de communicatie tussen klant en leverancier maar te zwijgen. Want dat is wat Sicko tot nu toe doet........zwijgen!:confused:
     
  2. Niet dus.

    Nee dus John, dat is zeker niet overdreven! Ik denk dat ik het nog zuinig inschat. Ik heb de eerste tijd de minuten bijgehouden, maar ben daar maar mee gestopt!
    Jammer dat ik niet serieus genomen wordt.
     

  3. John ik begrijp de reactie van andere mensen ,daar is het waarschijnlijk allemaal in 1 x keer goed gegaan .
    Ik heb de zelfde ervaring als jij met Ziggo maar ik vermeld het niet eens meer op het forum ik lees alleen maar met vebazing de ervaringen die andere mensen meemaken en nee niet alleen de slechte ook die waar het wel goed gaat. Ik neem je serieus ik weet dus ook hoe het kan gaan. suc6
     
  4. Pieter stuur mij eens je gegevens in een pb, dan zal ik morgen kijken of ik wat voor je kan betekenen in deze...
     
  5. Ontploffing!!

    Gisterochtend gebeld door een medewerker van ZIGGO. het was een SIMPEL probleem. Alles was opgelost, alleen nog even mijn modem opnieuw aanmelden.
    Resultaat: 4x contact met klantenservice ZIGGO. Alle 4 meer dan 30 minuten. Nu ook geen internet meer!!!!
    Wat moet ik nog meer doen??? Ontploffen?
     
  6. Pieter je krijgt deze middag toch een monteur?
    Die zou aldus de log met jullie zijn ingepland...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina