1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nog steeds geen alles-in-1 factuur

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door leonos, 28 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb in april @Home gebeld om al mijn losse onderdelen laten overzetten in een alles-in-1 pakket.

    2 weken terug heb ik mijn decoder eindelijk ontvangen die je krijgt als je dat doet.

    Maar nu kijk ik op de nieuwe factuur van september en zie ik nog steeds dat alles apart wordt berekend. Ook de 15,90 euro voor de kabel is nog apart.

    Ik heb Internet Intensief en ben overgetapt op Alles-in-1-Plus.

    Is dit bij iemand al in orde of moet ik gewoon afwachten ?
    Of zie ik iets over het hoofd ?

    grt
    Leon
     
  2. Staat er geen vermelding voor het totaalpakket op je internet/telefonie/digitaal factuur? Bij @Home heet a-i-1 nog altijd 'voordeelbundel'.

    De vaste kosten voor je abonnementen (exclusief aanvullingen zoals belbundels en betaalde TV Digitaal pakketten) zouden samen uit moeten komen op € 49,05 (64,95 - 15,90).
     
  3. Alles in 1 pakket plus is bijv. 8Mb internet, telefonie en tv digitaal

    Je hebt een apart klantnummer (begint met 2) voor internet, dat heet dan Voordeelbundel 4000kb geloof ik (wordt later 8mb). De telefonie die zit daar ook bij als het goed is. Dit kun je ook zien op factuur online.

    Daarnaast betaal je voor de TV apart, met klantnummer beginnende met 3. Dit kun je helaas niet zien op factuur online maar wel op je bankafschrift.

    Tzt zal dit volgens mij allemaal samengebracht worden maar tot op heden is het nog apart.
     
  4. Tja, jij krijgt iig een factuur ;-)

    Sinds ik in juni Alles-in-1 heb besteld heb ik geen factuur of incasso meer ontvangen.

    Ze schijnen volgens de helpdesk erg grote problemen met het factureringssysteem te hebben. Enige wat ze konden zeggen is dat ze er aan werken en ik geduld moest hebben.
     
  5. En zolang deze problemen voortduren, zal @home niet worden geintegreerd. Met andere woorden...De omzetting van @home klanten naar Ziggo zal nog even op zich laten wachten, waardoor je nog niet van alle voordelen van het alles-in-een plus pakket kan genieten. Zo is de snelheid 4Mb i.p.v. 8Mb. Ik wil hier wel graag aantekenen dat ik liever een goed werkende maar iets langzamere internetverbinding heb dan geen internetverbinding. Dus ik hoop dat ze de boel pas echt omzetten als ze zeker zijn dat alles goed blijft werken.

    Als er voordeelbundelkorting (-€0,85) op je factuur staat aangegeven dan is je aanvraag administratief verwerkt.

    pvd
     
  6. De producten werken anders bij mij uitstekend! Alleen mag ik niet betalen voor de producten....

    En ja, dat is een probleem, want uiteraard komen die facturen ooit echt nog wel en krijg dus straks de hele lading in één keer.

    Op zich nog steeds geen probleem, weet dat het komt en kan het echt wel betalen, maar het is wel irritant dat ik geen idee heb wanneer ze opeens gaan incasseren. En de incassorekening is een niet rente dragende en/of rekening waar niet de salarissen binnen komen en saldo dus altijd met een kleine marge exact genoeg is voor de maandelijkse incasso's, wat irritant dus als ze daar opeens honderden euro's gaan incasseren. Ook mijn Cisco 8455DVB decoder van 430 euro moet nml nog geïncasseerd worden.
     
  7. Ik heb het eens nagerekend en jullie hebben gelijk, het klopt idd.
    Internet 29,95
    Telefoon 9,95
    Kabel (apart) 15,90
    Comintatiekorting internet&bellen -5,00 euro
    Maakt samen 50,80 euro

    En dan staat er inderdaad voordeelbundelkorting -0,85 euro

    Dat alles samen is 49,95 euro = Alles-In-1 Plus

    Nu hopen dat @Home snel de 4Mb kan omzetten naar 8Mb, maar dat stond gepland voor september heb ik gelezen.

    grt
    Leon
     
  8. Ik heb hier een vraag over. Wordt de analoge kabel niet op je factuur van alles in 1 vermeld?? maw wordt deze apart gefactureerd ?
     
  9. Nee, de analoge kabel staat NIET op de factuur, maar ik zie op mijn bankrekening dat die apart wordt afgeschreven.

    Gelukkig klopt alles wel als ik het optel.

    grt
    Leon
     
  10. Ter aanvulling: Wanneer @Home ook administratief Ziggo is geworden, zal het alles-in-1 abo ook een alles-in-1 factuur krijgen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina