1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

steeds kleine onderbrekingen?

Discussie in 'Samsung DCB-H360R (HDTV)' gestart door haagsegoof, 28 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier in 1531 precies dezelfde problemen met de Samsung HD decoder, pas sinds vorige week. Daarvoor probleemloos.
     
  2. Ook op de duikerweg?
     
  3. Ben je Ziggo medewerker?

    Geef dan aub een zinnig antwoord want de wachttijd bij de helpdesk is wederom langer dan 10 minuten.......
     
  4. Ik ben een Ziggo medewerker op de Duikerweg inderdaad. Helaas is er op dit moment niet veel meer informatie beschikbaar.

    Voor alsnog gaan wij er hier vanuit dat het probleem door een software update veroorzaakt wordt.

    Samenvatting:

    Er wordt op dit moment dus nog naar een echte oplossing gezocht...
     
  5. leuk voor mijn HD kanalen, die aansluiting met scart. Kun je net zo goed de goedkoopste analoge decoder kopen en aansluiten.
     
  6. Wel vreemd dat het de problemen vanaf 25 augustus zijn ontstaan en de software update al veel eerder beschikbaar was.

    Lijkt er toch meer op dat recente veranderingen op het netwerk de oorzaak van de problemen zijn.
     
  7. Net van de telefoon met Ziggo Helpdesk. Na enig aandringen gaf de medewerker aan dat het een reeds bekend probleem (met de Samsung Decoder) is. Geen uitsluitsel of het met een update of iets anders (voetbal o.i.d.) was. Er wordt aan gewerkt.... Het lijkt me van belang dat iedereen met dit probleem het laat registreren bij Ziggo of bemoei ik me nu met andermans zaken :wink:
     
  8. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Het is niet composiet maar component!

    Onbegrijpelijk dat zoveel HD gebruikers/bezitters deze fout blijven maken. :shock:
     
  9. @ unknown Ik ben blij met dit antwoord nu hoef ik de helpdesk niet te bellen :)

    Blijven er 3 dingen over:

    1).Communiceer aub via jullie eigen website dit probleem scheelt toch weer een paar 100 telefoontjes en verkort de wachttijd voor andere problemen aanzienlijk.

    2).Het zappen blijft traag ook met een component kabel deze oplossing is dus geen oplossing.

    3).De laatste software update is al van weken geleden en is toen al uitgevoerd door de meeste van de posters hier.
    het probleem manifesteert zich pas de laatste dagen, dus is er in mijn optiek maar 1 mogelijkheid:

    Er is wat verandert door Ziggo in de configuratie wat de 360 laat "storen" dit zou natuurlijk kunnen komen door een verkeerde firmware van samsung en nu pas door de veranderingen die ziggo heeft aangbracht te voorschijn komen.

    Oplossing: zet de oude configuratie weer terug.Wanneer wij met zijn allen op samsung moeten wachten zijn we weken verder......
     

  10. Toch raar, vanmiddag is mij verzekerd dat dit probleem niet bekend is..

    Maar oke, jou veronderstelling dat dit door de firmware upgrade komt is volgens mij kul, ik heb mijn box 3 augustus een upgrade gegeven en deze problemen doet zich voor vanaf 25 augustus...

    Comp. aansluiting vind ik voor een 'case' die alleen nog maar bekend is via bovenstaande opmerking rijkelijk voorbarig.

    Misschien het volgende doen:

    -probeer een goed beeld te krijgen van de hoeveelheid klachten en de impact van deze klachten.

    - probeer met deze gegevens (klant geeft de beste feedback) en het probleem goed door te zetten aan de volgende lijn, die dan goed voorbereid zijn voor een eventuele diagnose.
    Een goede diagnose is namelijk de helft van de oplossing...

    - Geef de klant update's (site email...)

    Misschien doen jullie dat al, maar ik heb het gevoel van niet


    Rudolf,
    -
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina