1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

steeds kleine onderbrekingen?

Discussie in 'Samsung DCB-H360R (HDTV)' gestart door haagsegoof, 28 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Pffff, composiet.... :roll:
    Jullie bedoelen dan zeker component!, een wereld van verschil!!

    Niets mis met een goed HD component signaal, en straks waarschijnlijk nog de enige manier om zelf HD opnames te maken. :wink:
     
  2. Zelfs een foutje doet niets af aan mijn argumentatie waarom ik niet overstap op component.
     
  3. Onderbrekingen (zwart beeld) soms wel 3 per 5 minuten

    Naar aanleiding van onderbrekingen (geen video) op min Samsung HD box
    ben in vanmiddag eens gaan bellen naar Ziggo Helpdesk.
    Ze vertelde mijn dat er geen problemen bekend zijn, en dat ik maar even een Scart moest gebruiken, en of dan het probleem er dan nog aanwezig zou zijn.

    Tot me schik lees ik dat er veel meer Ziggo klanten last van hebben.
    Ik Helpdesk zojuist weer gesproken, en verteld dat dit probleem echt een groot probleem is, waar veel klanten last van hebben.

    Ik heb een ticket aan laten maken, en hoop, en verwacht snel een oplossing.

    Ik vindt dit echt een een aanfluiting, temeer dat het eigelijk al een tijdje speelt

    Ik zie dus twee problemen:

    1 Ondebreking van het video signaal (box merkt hier niets van) wat voordoet op alle kanalen

    2 Zapsnelheid tussen RTL8 naar Nedeland1 (dit als voorbeeld)

    Ps,

    voor probleem 2 denk ik dat dit gekomen is vanaf de toevoeging van de voetbal kanalen

    Rudolf
     
  4. Overschakelen naar component is ook voor mij geen optie.

    Het trage zappen wordt overigens ook niet opgelost door een andere kabel.

    Ik ben benieuwd of er nu eindelijk wel wat snel geregeld kan worden door Ziggo, ik heb gister een ticket aangemaakt en nog niets vernomen.Op de ziggo site zelf is ook niets te vinden over deze storing.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 sep 2008
  5. Vanavond contact gehad met de helpdesk van Ziggo, het is voor hun een bekend probleen dat te maken heeft met de software update van Samsung. Tot het moment dat Samsung met een nieuwe updat komt blijft dit probleem bestaan en adviseren ze om een scart of composietkabel te gebruiken. Ze hebben volgend eigen zeggen de klacht doorgegeven aan Samsung
     
  6. Ik heb toch echt geen software update gedaan de laatste 4 dagen ...... Lijkt me eerder dat idd het activeren van eredivisie live het probleem veroorzaakt.
     
  7. Ik krijg langzaam het idee dat het nuttiger is om je klacht via dit forum te delen (ZIGGO leest hier ook mee...) dan na 20 minuten wachttijd met een wezenloze tiener te worden doorverbonden die je vervolgens door een scriptje heen loodst. Maar dit even ter zijde.
    Ook hier dezelfde klacht: traag zappen, korte onderbrekingen.
    Ik lees dat een aantal mensen dit ook aan een bepaalde update relateren maar ik zit toch al een aantal weken op de huidige update en de Samsung DCB-H360 heeft probleemloos en snel (Logitech 525 AB) gewerkt. Ik zie meer in het verhaal dat het is begonnen na het uitschakelen van NED 1 HD of het aanbieden van het voetbal. Tot mijn spijt weet ik niet precies wanneer het bij ons is begonnen. Ga toch even de klacht 'officieel' registreren, alle beetjes helpen.......(ff door de de zure appel heen) :x
     
  8. Volgens mij heeft het niet te maken met de software update want die zit er al een tijd in, als ik het goed heb zelfs al voor de Olympische spelen.
    Dus moet ergens anders aan liggen. Andere kabel hier ook geen optie.
    Wel heb ik vernomen dat men er bij Ziggo nu mee bezig is te onderzoeken waar het probleem vandaan komt. Hopelijk geven ze de HD ook een update en krijgt men niet een 20 minuten durende afcheck lijst van wat het allemaal niet is.
     
  9. Meelezen in deze groep?

    Hiervoor heb je wel intenet nodig, misschien kunnen de vestigingen buiten HHW wel in deze groep lezen.......
     
  10. Hier in HHW kunnen wij gewoon meelezen ;)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina