1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

steeds kleine onderbrekingen?

Discussie in 'Samsung DCB-H360R (HDTV)' gestart door haagsegoof, 28 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. nee, de decoders zijn niet defect maar we hebben wel allemaal dezelfde software update en ik heb een sterk vermoeden dat het daar mee te maken heeft!!
     
  2. steeds kleine onderbrekingen

    Ja dat kan heel goed kloppen, blijft de vraag wie lost het op Samsung d.m.v. soort extra fix of Ziggo?
     
  3. De Samsung Decoder updates worden door Ziggo via de kabel naar de gebruikers verstuurd. De gebruikers worden door Ziggo hierop gewezen en verzocht de update te downloaden. Ziggo zal hier dus actie in moeten ondernemen!! Indien het aan de software ligt zal Ziggo bij Samsung om een update moeten vragen.
     
  4. postcode 2134 in hoofddorp voormalig MK
    heb de laatste update op me Humax Duovisio iPVR-9200C
    sinds vandaag opgevallen ben een week weg geweest.
    maar internet valt ook weg bij mij.
    beeld + geluid valt weg de BER waardes lopen op en daarna als er weer beeld is staat het weer netjes op 0 of er niks is gebeurd.
    moet nog bellen maar heb weinig nut om dit tijdstip.
    alle zogenaamde opties voor het oplossen geprobeerd maar zonder enig nut.
     
  5. Samsung DCB-H360

    Hoi ik heb een vraagje.
    ik heb sinds afgelopen vrijdag als ik via mijn ontvanger tv kijken dat me beeld even op zwart gaat en en dat duurt ongeveer 10 seconden en dan doet hij het weer even na een tijdje gaat ie weer even op zwart.
    Wie weet wat dat kan zijn graag hulp ik worder gek van.

    Groetjes wombad.
     
  6. Bekent probleem, maar is al uitgebreidt aan bod gekomen in een andere thread, ff zoeken.

    mod : threads samengevoegd
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 sep 2008
  7. TRaSH, deze storing is iets anders als het "op zwart" gaan van de Samsungs, misschien kan je hem even bij Humax storingen zetten ?
     
  8. nou ik denk dat het niet een samsung only storing is maar een ziggo only probleem is,
    vandaar dat het hier staat: Storingen in Casema en Multikabel gebied <=
    symptonen zijn namelijk het zelfde:

    dat jullie een samsung decoder hebben is toeval meer niet.
     
  9. Ik denk dat het zeker een Samsung gerelateerd probleem is, het is volgens mij geen toeval meer. Ik heb helaas geen andere decoders staan hier dus ik kan niet kijken of die hier ook last van hebben, mijn Samsung Hd in ieder geval wel. Volgens mij zijn alle meldingen over dit specifieke probleem met de hddecoder van Samsung.
     
  10. Het is een Samsung gerelateerd probleem TRaSH.

    Jij hebt oplopende BER waardes, wij niet.
    Jij hebt Internet problemen ook, wij niet.
    Jij hebt een Humax, wij niet.

    Maar als het wel een "algemeen" problem is dan hoop ik dat er meerderen reageren die een niet-Samsung hebben, dat zou de case alleen maar sterker maken.

    Groeten van een postcode-buur.:mrgreen:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina