1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

steeds kleine onderbrekingen?

Discussie in 'Samsung DCB-H360R (HDTV)' gestart door haagsegoof, 28 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Op alle resoluties heb ik er last van. Soms meerdere keren achter elkaar en soms maar een paar keer per uur.

    Postcode 2135.
     
  2. Heb het nog een keer gecheck, maar hier geen last van.
    Alle kanalen Z1 + HD werken goed bij mij.
    Heb zelf ook de laatste versie 132 er op staan.
    En onder alle resolutie gechecked.
     
  3. Steeds kleine onderbrekingen

    Ik heb dir problem sinds de eerst week van juli en komt bij alle zenders voor postcode 2541 Den Haag, heb vanmiddag na thuiskomst vakantie op advies nieuwe installatie proberen uittevoeren. Nu kan ik het frequentie nummer niet wijzigen alleen de laatse 2 cijfers na de punt.
    Weet iemand hier een oplossing voor of is de decoder aan vervanging toe.
    Betreft Samsung H360 met laatste software update aangeschaft begin junivlak voor het EK.
    Ik hoop dat iemand de gouden tip heeft anders gaat hij retour naar de MM
     
  4. Steeds kleine onderbrekingen

    Nou na wat proberen kreeg ik uit eindelijk 33333 op het scherm en vervolgens kon in met de pijl rechts toets ondder de return toets op de ab de cijfers laten oplopen. Maar dat is niet normaal m.i moet je gewoon de combinatie 37200 kunnen invoeren.
    Installatie uitgevoer ben benieuwd of het probleem opgelost is.
    Hoop dat anoniem hier iets over kan zeggen of het probleem bij Ziggo zit of probleem van de decoder.
     
  5. storingen

    De laatste paar dagen hebben wij voortdurend storingen in het digitale signaal (blokken, beeldonderbrekingen waarbij het geluid doorgaat). Wat is hier aan de hand?
    Zeer irritant!!
     
  6. de hele avond blokken
     
  7. Ook hier (bergen NH postcode 1862) al 2 dagen wegvallend signaal op alle netten...
    Overigens gaat het zappen de laatste 2 dagen ook aanzienlijk trager dan normaal.
     
  8. Ook ik heb sinds enkele dagen dat met enige regelmaat het beeld kort zwart wordt. Het is ook op alle zenders. Zeer irritant. Ziggo Helpdesk herkende dit niet. Woonplaats Enkhuizen, 1602DN.
    Ik heb het vorig jaar ook eens gehad gedurende 1-2 wekwn.

    Tevens gaat het zappen via de Samsung DCB H360 HD decoder plotseling irritant traag. Ik heb 3 van deze decoders en ze vertonen allen hetzelfde.

    Verder heb ik nu weer vaker dan voorheen dat bij het aanzetten van de tv geen ontvangst is (E19). Als ik de decoder uit en aan zet is het weer over.

    Ik heb Ziggo helpdesk gebeld maar die dachten dat mijn decoder software niet was geupdate. Deze software was speciaal om het zappen sneller te laten gaan. Echter, deze software update heb ik vorige maand al gedownload.
     
  9. Het invoeren via de cijfer toetsen lukt hier ook niet.
     
  10. Postcode 2134, heb ook de problemen van het wegvallen vh. beeld voor 1 seconde. Heb 2 Samsung 360 decoders in huis en beide hebben hetzelfde probleem.
    Begon afgelopen dinsdag ineens, alles gereset, zelfs de TV.
    Het is niet de zender die wegvalt want er komt GEEN blauwe balk onderin zoals als je van zender wisselt.
    Gewoon zwart, geen geluid, 1 seconde (soms een fractie v.e. seconde en soms wel 2 seconden) en dan alles weer terug.
    Soms 3 x per 10 minuten soms 1 keer per uur, geen peil op te trekken.

    Het is me ook opgevallen dat het reageren van de afstandsbediening op dezelfde dag slechter is geworden, soms duurt het wel 2 seconden voor de opdracht vd afstandsbediening uitgevoerd wordt. Heel erg irritant.

    <<wel leuk dat we gratis Eredivisie Live hebben, ook daar die vervelende hik van het beeld trouwens>>
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina