1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

steeds kleine onderbrekingen?

Discussie in 'Samsung DCB-H360R (HDTV)' gestart door haagsegoof, 28 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. hier lijkt ook alles weer goed
    postcode 1616
     
  2. Hier gaat zappen ook weer sneller. (Hoofddorp 2134)
    Nog niet veel tv gekeken, maar tot nu toe nog geen onderbrekeningen gehad.
    Even een paar dagen aankijken.
    Heb overigens helemaals niets aan mijn 360 gedaan.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2008
  3. Geen problemen meer!

    Bij mij zijn de problemen ook voorbij. Zappen gaat weer snel en haperingen zijn verdwenen. Ik heb niets met de decoder gedaan, gewoon aangezet.
    Ben heel erg blij! (Wormer/1531)
     
  4. Gisteren avond weer normaal :lol:TV kunnen kijken, de problemen ook bij mij gelukkig weer opgelost. (pc2105 Heemstede)
     
  5. Anoniem, heb je zin/tijd om hier op te antwoorden ?
    Zo niet, even goeie vrienden maar had gehoopt iets meer te weten te komen over dit.
    Hele avond en vanmorgen geen problemen meer gehad.
     

  6. Kan dit alleen voor het westen van NL gelden dan ?
    Omdat het ziggo network verdeeld is in een netwerk West en een netwerk Oost.

    Ik geef toe dat ik niet echt op de hoogte ben van TV signalering enzo maar ben wel geintresseerd.
    Wat is een SI en waarom alleen in het westen van NL ?

    Service Informatie.

    Is er ook een oorzaak ?
    Kan het helaas vanavond pas testen, moet ik de Samsung nog resetten of zo voor ik je laat weten of het beter/slechter/hetzelfde is ?

    Het systeem dat de service informatie genereert stuurde de informatie niet correct uit, replicatie van tabellen. Hier probeerde de Samsung ontvanger op te anticiperen met de bekende gevolgen van dien.

    Het lijkt mischien vreemd dat alleen de Samsung HD-ontvanger hier problemen mee had. Indien signalen niet 100% correct zijn dan is niet voorspelbaar welke uitwerking zoiets op een ontvanger heeft. Het komt regelmatig voor dat veel boxen (verschillende modellen) geen negatieve verschijnselen vertonen, maar een probleem zich slechts op 1 box manifesteert. Dat maakt het voor ons ook wat lastiger om snel een diagnose te stellen en evt fouten op te sporen.

    Anoniem, heb je zin/tijd om hier op te antwoorden ?
    Zo niet, even goeie vrienden maar had gehoopt iets meer te weten te komen over dit.
    Hele avond en vanmorgen geen problemen meer gehad.[/quote]
     
  7. Dank je !:)
     
  8. kleine onderbrekingen

    Ik was niet blij met Ziggo,maar het probleem hebben ze opgelost.Mijn dank..maar nu doet de telefoon het de hele dag niet.
    Ik denk dat de organisatie nog niet helemaal ingewerkt is ,,,ik geef ze nog een kans....:mrgreen::mrgreen:
     
  9. geen beeld

    na alle problemen rond het weg vallen van beeld en geluid heb ik nu vooral smorgens een fout melding{dit progamma behoord niet tot uw zenderpakket} grappig want ik heb dan op elke zender die melding en ook de radio zenders,
    dusssssssssss NIEUW probleem.
    anoniem mischien een idee wat dit nu weer is
    bv dank
    john
    wormer
     
  10. reactie klantenservice

    vandaag een reactie ontvangen van de Ziggo klantenservice (***) inzake een klacht cq storingsmelding met betrekking tot het reeds opgeloste probleem van de korte onderbrekingen die ik een week geleden ingediend heb. Het antwoord is dat ik mijn ontvanger moet herinstalleren en krijg daarvoor een gebruiksaanwijzing bijgeleverd. Hieruit blijkt dat klachten niet goed worden gelezen en klantenservice niet op de hoogte is van lopende en opgeloste problemen. Ik wordt hier zo moe van :cry:

    *** mod : Desondanks noemen we hier geen namen van individuele medewerkers.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 sep 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina