1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

steeds kleine onderbrekingen?

Discussie in 'Samsung DCB-H360R (HDTV)' gestart door haagsegoof, 28 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. nog langer

    de onderbrekingen duren nu een seconden of 4 a 5
    toch maar een schotel denk ben wel beetje klaar met ziggo met uitzondring van een aantal mensen daar die wel toegeven dat het niet aan een kabeltje ligt maar aan ziggo
    john
     
  2. Hey mensen,

    Ik had precies hetzelfde probleem sinds een week beeld en geluid steeds om de 3-5 minuten 1a2 tellen weg :evil: en vanmiddag dat ik de tv aan deed deed me kastje het niet (samsung DCBH360RS) ik pislink en heb toen aan de achterkant hem uit gezet en toen weer aan en wat denk je sinds vanmiddag 17:00 uur geen problemen meer, dus mischien een tip verder heb ik niks veranderd .


    PS ik had ook problemen dat het digitale kastje erg traag reageerden nu ook niet meer denk zeker probleem ligt bij Ziggo en dat het hier gelukkig is opgelost:?
    ik woon in medemblik 1671AK

    Dollepret
     
  3. Ik kwam om half 7 thuis, de TV stond niet aan en toen heb ik mijn Samsung uitgezet, na het eten weer aangezet en hij bleef hangen in "BOOT".
    2 minuten gewacht maar er gebeurde helemaal niks, hij bleef in "BOOT" hangen.
    Maar weer uitgezet en weer 30 seconden gewacht waarna alles weer terug naar normaal is.
    Geen onderbrekingen meer en geen 30 seonden wachten om kanalen te wisselen.
    Gewoon drukken en op een ander net in 0.5 seconden.
    Die fout is inderdaad opgelost, kijk nu een uur en verwacht geen problemen meer, maar als er het weer gebeurt meld ik het weer hier.
    So far, nice job Anoniem !!!
    Hans.
    2134 gebied.
     
  4. opgelost

    eerst goed toen weer niet maar nu weer top,blijf alert
    veel greetz en lets zap en have fun

    john
     
  5. Hier ook 1862 geen problemen meer het laatste uur Top :)
     
  6. steeds kleine onderbrekingen

    Gisteravond zonder problemen naar SBS gekeken, vanaf 17.00 uur tot nu toe geen problemen.
    Posycode 2541 Den Haag
    Hoop van harte dat het inderdaad opgelost is
     
  7. Na een paar uur testen, geen problemen meer ondervonden.
    Zap snelheid is ook veel beter:lol:

    Anoniem, bedankt....
     
  8. Vanmiddag de Samsung gereboot.
    Daarna gekeken op verschillende zenders.
    Het probleem doet zich nog steeds voor, ook op NL 1, 2 en 3.
    Het lijkt wel minder frequent te zijn dan gisteren.

    (LCD via HDMI aangesloten)
     
  9. Had dit niet gedacht maar: Halleluja! Ziggo heeft in ieder geval iets gedaan waardoor het zappen weer sneller is (zoals voor het probleem) en de haperingen (paar seconden op zwart) lijken verleden tijd. Misschien juich ik te vroeg maar vooralsnog: JOEPIE :-P Hoop dat dit ook voor de anderen geldt!! Suc6!
     
  10. Probleem lijkt opgelost, tot nu toe geen onderbrekingen gehad.
    Decoder via HDMI aangesloten
    Postcode 2541 Den Haag
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina