1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

steeds kleine onderbrekingen?

Discussie in 'Samsung DCB-H360R (HDTV)' gestart door haagsegoof, 28 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Herhaalde oproep:

    Verzoek voor aanvullende testen:


    Test 1
    - controleer of je evenveel haperingen ziet op scart en component (bij voorkeur)


    Test 2
    - kies een kanaal dat NIET gescrambled is (bv Ned 1: wordt unscrambled in de loop de dag), stel vast of je haperingen waarneemt, zo ja, verwijder de smartcard en controleer of dit het aantal haperingen beinvloed.

    Test 3
    - activeer de EPG en controleer of je eveneens haperingen ervaart

    Voor de goede orde, bij ziggo Oost worden geen klachten gemeld. We concentreren ons voorlopig op de delta's tussen beide netwerken als mogelijke oorzaak.

    Graag jullie feedback

    Anoniem
    Ziggo

    PS 999 schijnt inderdaad niet beschikbaar te zijn
     
  2. haperingen

    zoals al eerder gezegt heb ik hier ook last van gister met ziggo contact gehad ,en ja ook ik moest maar naar scart.

    al lezende op het forum kwam ik er achter dat ik de ellende al had voor ik hem update ik ben gaan kijken of er een update was omdat het beeld weg viel en de ab weigerde om op te schieten .
    er was dus een up beschikbaar ,maar daar werd het dus niet beter van.
    ook las ik op het forum dat het sinds 25 augustus euro in hd uitzond dit verbaast mij want ik heb olymp spelen in hd gevolgt op euro sport weliswaar met beeld dat later was als het geluid,dit ook op nl hd trouwens.
    ik leest trouwens weinig over het radio aanbod wat ook weg valt,daar is de ab trouwens een stuk sneller
    locatie 1531
    greetz john
     
  3. Kunnen we nu stoppen met het aangeven voor de 345ste keer dat er problemen zijn ?
    Anoniem heeft een lading heel goeie vragen/aktiepunten gegeven, laten we hem dan ook helpen (is het een hem or haar ???):wink::wink:
    Zo gauw ik thuis kom vanavond zal ik het even doen Anoniem, ik hoop met mij velen meer, die irritante inderbrekingen duren tegenwoordig (gisteravond) wel 3-4 seconden, het wordt steeds erger.

    Ik hou je op de hoogte !
    Hans.
     
  4. Na analyse van de signalen is een fout vastgesteld in de zgn SI. Deze fout in de SI-playout is inmiddels aangepast/opgelost. Laat ons svp weten als je nog dezelfde problemen ervaart.
     
  5. Dat zou mooi zijn, ik kan het helaas nog niet testen op dit moment. Zou dan ook het zappen wat sneller moeten zijn, Anoniem? In ieder geval bedankt voor je inzet.
     
  6. Kan dit alleen voor het westen van NL gelden dan ?
    Ik geef toe dat ik niet echt op de hoogte ben van TV signalering enzo maar ben wel geintresseerd.
    Wat is een SI en waarom alleen in het westen van NL ?
    Is er ook een oorzaak ?
    Kan het helaas vanavond pas testen, moet ik de Samsung nog resetten of zo voor ik je laat weten of het beter/slechter/hetzelfde is ?
     
  7. Ik heb nog steeds dezelfde problemen af en toe valt een seconde het beeld weg en traag zappen (pc2105 Heemstede)
     
  8. Ik ga het vanavond meteen testen....

    Rudolf
     
  9. eindelijk

    beste anoniem ik kan je meedelen dat de problemen hier opgelost zijn.resetten heeft geen zin je moet opnieuw netwerkinstelling doen en als de zenders weer ingedeelt zijn is het weg vallen weg gaat de ab weer als vanouds dus lof voor in iedergeval iedereen die zoveel gebeld en op het forum zijn ongenoegen heeft verwoord en dank aan anoniem.......
    greetz en zappe maar weer
    john
    wormer
     
  10. helaas

    de pret is weer weg valt weer weg en zappen ga ook weer ...
    john
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina