1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Eredivisie live: geen beeld?

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door action, 27 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. E16 geen abonnement

    Nu weer code E16 maakt geen deel uit van het abonnement dacht dat het na vrijdag wel voor mekaar was. Zijn er anderen die het zelfde probleem hebben, kan wel weer gaan bellen maar het heeft tot nu toe niks opgebracht. :eek::eek:
     
  2. Ik heb ook E16 maar dat komt omdat ik geen abo heb genomen.
    Lekker een weekendje voetbal gekeken, bedankt Ziggo voor dit leuke presentje.
    Wel met steeds onderbrekeningen maar daar hebben we een ander topic voor.
    Zou het daardoor komen, te laag signaal ?
     
  3. Welk nummer was dat ? Ik heb na 40 minuten in de wacht maar opgehangen....
     
  4. Begin vorige week het abo op eredivisie live genomen maar tot op heden iedere dag de "foutcode E16 -dit maakt geen deel uit van uw abonnement". melding. Helemaal gek word ik ervan. De helpdesk is onbereikbaar heb al zolang in de wacht gestaan dat er een schadevergoeding richting Ziggo gaat!
     
  5. Groepsstoring
    van zaterdag 30 augustus 15.35 uur tot (nog niet bekend)
    Eredivisie Live:

    Indien u problemen ondervind met het signaal van de 4 Eredivisie Live kanalen raden wij u aan om het volgende uit te testen.

    Haal eventuele splitters of versterkers van uw hoofdaansluiting af en sluit uw decoder direct aan met een korte,
    goed afgeschermde antennekabel (coaxkabel). Het is van belang dat er een directe verbinding is tussen de hoofdaansluiting en uw decoder.
    Haal de stroom van de decoder af en wacht 30 seconden, hierna zet u uw decoder weer aan.
    Heeft u hierna nog steeds problemen op deze kanalen belt u dan met onze klantenservice via 0900-1884.
    U kiest voor optie 4 en daarna voor optie 1.

    Bron: www.ziggo.nl
     
  6. Hier (1531) geen signaal problemen, ben gewoon niet aangesloten!
     
  7. Heb net contact gehad met de helpdesk, het blijkt dat mijn aanmelding voor het voetbalkanaal niet is doorgekomen. Ik had me aangemeld via de website. Dat i dus mislukt en nu opnieuw aangevraagd. Het zou binnen 48 ur geactiveerd moeten zijn.
     
  8. Er is inderdaad (helaas) bij een aantal klanten iets niet helemaal goed gegaan wat betreft de aanmeldingen voor Eredivisie Live.

    Mocht je op dit moment een E16 melding ontvangen op Eredivsie Live, dan is het waarschijnlijk het geval dat jij ook bij deze pechvogels behoord en je even opnieuw zal moeten aanmelden. Dit kan uiteraard via de site geregeld worden, maar een beller is sneller!
     
  9. Ik heb dus de decoder in de huiskamer opnieuw ingesteld (terug naar fabrieks-instelling) en de zenders opnieuw laten zoeken.
    De 4 kanalen doen het, maar terug naar de serre alleen maar een getjirp-geluid en geen beeld. De rest van de zenders doen het wél goed !!
     
  10. Dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat er ergens in je huisinstallatie wat signaal verloren gaat.

    Hoe is het signaal als je de decoder even rechtstreeks met een zo kort mogelijke coax op je wandcontactdoos aansluit?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina