1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Eredivisie live: geen beeld?

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door action, 27 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Misschien zat'ie in eertse instantie niet geheel goed?? Heb ik ook eens gehad. Iets aan de connector draaien had direct een positief effect.

    pvd
     
  2. Zelfs de schriftelijke bevestiging ontvangen.:lol:
     

  3. dus die oplichterij valt ook nog wel mee...
     
  4. dus als ik telefonisch een abo op Eredivisie Live heb genomen en ik heb nu nog de melding: "foutcode E16 -dit maakt geen deel uit van uw abonnement". Dan moet ik maar eens gaan bellen met de klantenservice? Ik begrijp van de meeste reacties dat ze in ieder geval al beeld hebben op de 4 kanalen.
     
  5. ja even bellen ik had me ook aangemeld en ook gister geen beeld toen contact gehad met klantenservice en ze ging het alsnog activeren en ik heb het max binnen 48 uur maar tot nu toe nog geen teken van leven..
     
  6. Ik heb vanochtend even gebeld en het was meteen geregeld. (had van de klantenservice een ander telefoonnummer gekregen) Ik heb nu beeld en goed ook. Het lijkt wel HD wanneer je het eerste kanaal opzet en de studiobeelden met Van Gangelen en Been ziet!
     
  7. Voor wie geen beeld heeft:

    Bellen met de helpdesk, Kies voor storingen televisie (of zoiets) of wijzigingen pakket. Daarna kiezen voor "geen beeld ondanks dat er geen storingen in de regio zijn". Je wordt dan doorgeschakeld naar iemand die je de kanalen erbij kan prikken tijden het telefoongesprek.
     
  8. gisteren werd ik door een medewerker van ziggo gebeld want de smardcard nummer was niet geheel duidelijk dus die heb ik de medewerker gegeven en nog geen 10 minuten later had ik signaal en kan ik dus voetbal kijken
     
  9. Ik heb mijn "oude"decoder van zolder gehaald (Panasonic TU-DC40RD)en een extra smart-card gehaald en daar de Live-wedstrijden op laten zetten voor in de serre
    Alle zenders ontvang ik behalve Voetbal.(GEEN SIGNAAL)
    Als ik de smart-card in mijn Samsung HD-Decoder stop heb ik wél voetbal.(DUS SMART-CARD / Abonnement is ok)
    Ik heb mijn oude decoder even aangesloten daar waar de Samsung staat, maar daar ook geen beeld (Dus ligt niet aan de bekabeling)
    Please Help !
     

  10. had ook het probleem dat ik alles had behalfe de eredivisie kanalen ook hetzelfde probleem als jou: geen signaal

    probleem bij mij was dat me aansluiting in de woonkamer niet genoeg signaal ontving sterkte van 8% ofzo (schijnbaar niet genoeg voor eredivisie kanalen want de rest deed het wel)

    ik heb toen een nieuwe kabel gemaakt en die aansgeloten op een andere aansluiting (slaapkamer) en doorgetrokken naar de woonkamer en alles werkt nu perfect!! en me sterkte is gelijk naar 50% ..
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina