1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Eredivisie live: geen beeld?

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door action, 27 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoe verloopt het activeren van de eredivisie kanalen:krijg je een nieuwe smartkaart of wordt dit op afstand gedaan ?
    Ik heb mijn digitale pakket een week geleden aangesloten en bij aanmelding voor digitale televisie (telefonisch)erbij vermeld dat ik het eredivisie kanaal er extra bij wou hebben.
    Tot op heden heb ik er niets over gehoord en de klantenservice zei dat ik na installatie maar gewoon moest afwachten !

    action :?
     
  2. Zoals je wellicht gelezen zult hebben zijn de 4 Eredivisie kanalen vandaag toegevoegd aan het digitale pakket. Wanneer je er nu geen beeld op hebt dan zou ik er nog maar eens een telefoontje aan wagen om het te laten activeren. Nee, je krijgt geen nieuwe kaart want de rechten om die kanalen te zien wordt op je huidige kaart toegevoegd, vanaf afstand.
     
  3. Ik had me via internet aangemeld en zag vandaag dat er wel 4 kanalen waren toegevoegd maar dat die niet in mijn abonnement zaten. Voor de zekerheid maar even met de helpdesk gebeld en inderdaad was de aanmelding niet binnengekomen. Dit dus alsnog gedaan.
     
  4. Sinds zaterdag heb ik Digitale TV van Ziggo. Alles werkt tot nu toe maari k wilde dus graag Eredivisie live. Ik heb dat maandag bestelt en vandaag werden 4 kanalen toegevoegd. Als ik op die kanalen klik dan staat er 'Geen signaal'.

    Mijn vraag is: is mijn eredivisie live abonnement geactiveerd? of zijn er nog geen uitzendingen van eredivisie live? of ligt het aan mijn ontvangst.

    graag hoor ik wat van andere ziggo eredivisie gebruiekrs!:)
     
  5. Ik heb wel beeld. Echter nog geen schriftelijke bevestiging van mijn aanmelding bij eredivisie live. Daar is namelijk vertraging in de verwerking volgende de help desk.
     
  6. Net ook even gebeld naar klantenservice aangezien ik ook geen beeld heb?
    hij blijft zwart en de kanalen heten: Onbekend.

    klantservice: max 48 dan werkt het!


    maar ik vroeg me af..
    er moet normaal gesproken dan toch staan dit prog maakt geen deel uit van abbo ipv e48 geen signaal?

    of maak dat niet uit verder..
     
  7. Bij een melding E48 heb je een signaal probleem. Ik zou daarvoor de bekabeling eens controleren. Heeft niets met registratie te maken of het activeren van je kaart te maken.
     
  8. verklote dat heb ik nou net E48 melding. wat kan dat zijn als ik wel alle andere zenders kan ontvangen? en de bekabeling is ook goed? misschien handig om mijn tv beneden te zetten staat nu op de eerste verdieping? kan iemand me helpen
     

  9. Alle zenders werken verder gewoon goed?
    en de bekabeling is ook gewoon goed heb net nog even een gerest enzo gedaan?
     
  10. zou toch nog maar eens met de helpdesk bellen.
    ik heb net gekeken als zender geeft hij onbekend aan maar ik heb wel beeld op alle 4 de zenders
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina