1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Factuur

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ferdinandf, 27 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Waarvoor zou jij voor de "zoveelste keer" geld terug willen krijgen?
    Wellicht ook verkeerd gepost?
     
  2. Ongetwijfeld door de discussie hier in het forum heb ik opeens reacties gekregen (na 6 weken) op mijn klachtenformulier, waarvoor mijn dank.
    De restitutie van de gesprekskosten zijn afgewezen omdat het nummer eerst 10 ct per minuut was en pas later (nadat ik het gebeld heb) veranderd is in 2 ct. Kennelijk leest de klachtencommissie de papieren niet goed, want ik heb niet het 0900 1884 nummer gebeld (dat inderdaad pas later veranderd is) maar het 0900 0730 nummer dat ALTIJD lokaal tarief is geweest. Dat werd gemeld op de website en werd ook gemeld aan het begin van het gesprek. Het is ook nog gemeld als tip door pr123 in dit forum op 20 mei 2008.
    Bij deze wederom een verzoek om dit recht te zetten. Het is overigens niet mijn bedoeling om mijn zaken via dit forum uit te vechten, maar ik wil dit hier melden omdat het wel toont dat de klantgerichtheid (bijv. de klachten nauwkeurig onderzoeken) nog steeds niet aantoonbaar aanwezig is. Er is weer een nieuw klachtenformulier ingediend. Duurt het weer 6 weken?
     
  3. Nog steeds geen factuurspecificatie incl. gesprekspecificaties on line te zien (e-mail vorige week verstuurd, geen reactie...). Vandaag zelfs het inloggen onmogelijk, het wachtwoord wordt geweigerd. 2 weken geleden heb ik twee keer vanwege 'n storing (?) mijn wachtwoord moeten veranderen en nu dus alweer:evil::cry::x...
    Heeft iemand ook dit soort ergernissen?
     
  4.  
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina