1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Factuur

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ferdinandf, 27 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vandaag is september factuur beschikbaar gekomen. Blijkt dat er bij de telefonie geen gespreksinformatie vermeld, geen gebelde nummers, geen gespreksduur etc. Is dat bij iedereen zo?
     
  2. yip, bij mij bijvoorbeeld ook. Niet in de zorgen zitten. Het komt vanzelf goed. Bij Ziggo doen ze alles drie keer dubbel. Het is nog een keer of wat gebeurd en vorige week was ik zelfs de laatste facturen kwijt (alle facturen uit de Ziggo periode). Er wordt nog heel veel gesleuteld aan de lay-out van de facturen en de bestanden worden aangeleverd en weer gedelete.
     
  3. Het zal misschien wel goedkomen, maar ik wil het wel graag controleren. Ik ben ook nog steeds bezig om (uit mei) geld terug te krijgen omdat voor het 0900 0730 nummer 10 ct/minuut is gefactureerd, terwijl dat nummer lokaal tarief was.
     
  4. Hmm, ik zou ook graag een gespecificeerde factuur ontvangen. Ik had nml ook nogal een "hoog" bedrag op mijn rekening staan. 134 minuten naar een 090X Servicenummer.
    Lijkt mij de Ziggo helpdesk te moeten zijn. Het enige nummer wat ik vaak heb gebeld de afgelopen maand.
    Indien dit zo is zou ik graag dat bedrag bij Ziggo declareren vanwege hun eigen onkunde/chaos waar ik slachtoffer van ben geworden.

    Alles werkt nu (sinds een paar dagen) perfect alleen incasseren ze van een ander bankrekeningnummer als dat ik heb opgegeven bij het aanvragen van mijn "alles in een" pakket.

    Echt waar, ik durf echt niet meer te bellen om te vragen dit aan te passen.
    Zoveel als er de afgelopen 4 maanden verkeerd is gegaan. Ik kan er een boek over schrijven.
    Als voorbeeld, ik ben nog enige maanden abonnementsgeld tegoed van Ziggo.
    Ik vraag 14 mei (!) een "alles in een" abbo aan maar ze maken een nieuw a.i.e. abbo aan naast mijn bestaande internet abbo en krijg vervolgens 2 verschillende klantnummers en dubbele incasso.
    Internet abbo is inmiddels opgezegd, e-mailadres is naar de filistijnen (hoorde bij het andere abbo) maar incasso gaat door.

    Zie dat maar eens recht te trekken.
     
  5. Dat wordt bellen of de incasso intrekken dus, Ziggo is bij wet verplicht de facturen te specificeren van op verrichte diensten betrekking hebbende rekeningen. (Prijzenwet)

    Wanneer Ziggo zich niet aan de wet houdt is de klant gerechtigd de icasso in te trekken. De rechtelijke macht zal op grond van de wetgeving Ziggo ten allen tijden in het ongelijk stellen.

    Ziggo houdt u aan de wetgeving!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    http://www.consumentenautoriteit.nl/dsresource?objectid=5612&type=org
     
  6. Ik ga er nu nog even vanuit dat het niet vermelden van de specificatie in de telefoonnota een foutje is dat hersteld gaat worden, maar op dit moment is die gespreksspecificatie nog steeds niet te zien.
    Helaas is het imago dat Ziggo zegt na te streven (klantvriendelijkheid en klantgerichtheid) nog ver te zoeken. Telefonisch zijn er nog lange wachttijden en daardoor lopen de gesprekskosten, ondanks lokaal tarief, nog aardig op. Kosten die je moet maken omdat Ziggo chaotisch werkt en stommiteiten uithaalt. Op klachtenformulieren (verstuurd op 22 juli) wordt niet gereageerd, op een automatische ontvangstbevestiging na. In die ontvangstbevestiging staat ik zo snel mogelijk een reactie krijg (ze hebben wel humor).
     
  7. Ja, helaas bij mij ook. Ik heb net de zoveelste vraag per e-mail verstuurd wetend dat het antwoord als die komt in de verre toekomst zou zijn of helemaal niet en de toelichting missend meestal..
    Moet de Consumentenbond weer ingeschakeld worden? :evil:
     
  8.  
  9. Is opgepakt en in behandeling!
     
  10. KingPin bent u werkzaam bij Ziggo? En zoja, zou het prettig zijn voor de gebruikers van dit forum u als dusdanig kenbaar te maken.

    Mocht de specificatie over de maand september uitblijven, zou het mogelijk kunnen zijn om per direct, volgens het juridisch rechtstelsel, Ziggo te verplichten de incasso terug te draaien.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina