1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo frustratiedesk!!!!

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door debrandweer, 27 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat is ook een goed idee ja, of naar z'n baas vragen. Als iemand mij dat verhaal van die bites zou vertellen zou ik hem hartelijk uitlachen. :)
     
  2. Helpdesk

    Al een paar dagen had ik een langzame internetverbinding dus belde ik gisteren naar de helpdesk. Na ongeveer een half uur werd ik geholpen en kreeg ik een heel ritueel te horen van wat ik allemaal moest. Uiteindelijk bleek dat de doos die op de kabel zit stuk is. Ik krijg een andere en dan zal mijn snelheid weer normaal zijn.
    Vanmorgen zet ik de computer aan en tot mijn verbazing heb ik weer de volle snelheid. :lol:
     
  3. had je die nieuwwe doos al dan???
     
  4. Nee die moet ik nog ontvangen, binnen 5 werkdagen werd mij verteld. Maar wat moet ik met die doos?
     
  5. Ik kom dan hier uit http://www.home.nl/klantenservice/thuishelp
    bij de site van @home zelf.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 aug 2008
  6. weet ik veel, ik dacht dat je die had gekregen omdat je internet verbinding weer normaal werkte. je zou wel de helpdesk even kunnen bellen en hun vertellen dat ze de doos niet hoeven op te sturen:mrgreen:
     
  7. Ik vind debrandweer helemaal niet snel aangebrand enzo. Mijn ervaring is ook dat de (Technische)helpdesk regelmatig lulkoek verkoopt.

    Ze zullen best regelmatig gelijk hebben, maar haarscheurtjes, hoe verzin je het. Mijn snelheid is niet 100% (UP & DOWN) en ik krijg allemaal kul verhalen te horen. Ik ben behoorlijk technisch en heb ruim voldoende kennis op dit gebied. Sinds (of al iets voor de overname) is er technisch iets gewijzigd. Het werkt allemaal nog steeds redelijk goed, maar niet zoals voorheen. Is iets instabieler qua snelheden en de 100% wordt niet meer gehaald. Terwijl dat bij CASEMA wel zo was. Zelfs iets hoger (+ 5%)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina