1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wanneer krijg ik eens een keer digitale tv?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door nieuweziggoman, 26 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vier weken geleden aangemeld voor digitale tv. Zou binnen 5 tot 10 werkdagen voor elkaar zijn. Dan zou ik het pakket hebben en aangesloten hebben.

    Dus niet.

    Als ik ga bellen is het blijkbaar druk, en wordt gezegd: wacht maar. Natuurlijk niet zeggen hoelang het gaat duren hoor.

    Vandaag weer gebeld, 4 minuten gewacht, werd opgenomen: even wachten meneer.
    10 minuten later: u moet met een andere nummer bellen!

    Ik wist van tevoren dat Ziggo slecht was, ik ben niet blind of doof hoor. En vroeger gruwelijke ervaringen met @home (vaak geen internet) en digitale telefoon (die vaak niet werkte). Maar ja, voor digitale tv moet ik nog steeds afnemen van Ziggo. Tot het glorieuze moment dat de kabel wordt vrijgegeven, dan zeg ik: houdoe en bedankt.
    Maar nu zou ik wel eens een keer dat pakket willen hebben. Kan iemand er een postzegel opplakken uiteindelijk en gewoon op de post doen?

    edit: nu bel ik naar het goede nummer blijkbaar en sta al 11 minuten in de wachtrij want alle werknemers zijn bezig. En geen enkele indicatie hoor.

    En komt het weer: na totaal van 13 minuten wachten wordt opgenomen en gevraagd: wat is er aan de hand e.d.
    Dan ga ik u doorverbinden met mijn collega die er overgaat. Na 20 seconden wachten wordt de hoorn op de haak gehangen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 aug 2008
  2. Je had ook gewoon naar de winkel kunnen stappen en een decoder + startpakket kunnen aanschaffen. Had je nu al kunnen kijken. Voor mijn "alles in een" heb ik ook 3 maanden moeten wachten op de decoder.
    Gelukkig had ik al een digitale ontvanger dus zo onthand was ik niet.
     
  3. Was je waarschijnlijk ook nog goedkoper uit geweest :)
     
  4. Zou ik dat nog steeds kunnen doen? Dus naar de winkel gaan en dan een pakket aanschaffen? En dan het andere afzeggen, want dat is dan dubbel op?

    Waarom ik niet in een winkel gekocht heb is omdat ik slechte ervaringen had met digitenne van kpn.
    Had ik ook in de winkel gekocht maar het werkte niet, terwijl het in de winkel 50 m verderop wel werkte. Ging ik terug naar de winkel en bleek ik bij kpn zelf te moeten zijn om het terug te sturen. Heb ik gedaan en mijn geld nooit terug gezien. Dus ik had wat tegen in de winkel kopen.

    Bij ziggo wat het 40 euro voor de decoder, dat is in de winkel toch niet goedkoper?

    Een andere reden om via ziggo te bestellen was dat de telefonist zei dat het 5 tot 10 werkdagen zou duren. Leek me te doen.

    Trouwens ik dacht dat het misschien niet direct zou werken zo een decoder. Misschien moest er een digitaal signaal op de kabel bij mijn huis gezet worden. Nu krijg ik het idee dat dat niet hoeft.
     
  5. Klopt, je kunt gewoon bij een winkel voor 39,95 een startpakket kopen en werkt direct. Ik zou me trouwens niet laten afschepen met dat digitenne verhaal bij die winkel.

    Juridisch is de winkel verantwoordelijk voor wat hij verkoopt. Als het bij jou niet werkt moet de winkel gewoon geld terug geven. Dat is gewoon je recht als consument.
     
  6. Ik denk dat ik het beste dat pakket van ziggo in de winkel kan halen.
    En dan een brief stuur naar ziggo waarin ik vertel dat ik van mijn bestelling af wil zien vanwege overschrijding van de termijn van 5 tot 10 werkdagen. En natuurlijk van de vermelding dat ik het via een winkel aangeschaft heb.
    Ze zullen dan toch snappen dat ik het maar 1 keer wil hebben?

    Ik wil er wat vaart achter zetten en niet maanden te hoeven wachten want:
    - ik heb bijna een digitale tv die niet zo goede beelden geeft met analoog signaal en:
    - ik wil wel kijken naar eredivisie live
     
  7. Ik heb nu ook het alles in 1 pakket besteld, had zelf internet regelmatig en telefonie en nu dus ook televisie.
    Zit of zat bij @home.

    Mij is verteld dat @home klanten de decoder vanaf 24 september krijgen uitgeleverd en dat dan ook de nieuwe down- en upload snelheid pas ingaat en dat @home dan Ziggo wordt.

    Dus nog 4 weken minimaal geduld hebben, tenminste wat mij werd meedegedeeld.
     
  8. Had op 8 augustus het alles in 1 pakket besteld. (zit bij @home, regio Limburg) had al internet intensief, telefonie en dig tv en op 15 augustus had ik de (samsung)decoder in huis. Dus wat ziggo zegt over 24 september klopt niet vwb de decoder, hopelijk wel het omzetten want hier in de buurt zie je ze elke dag werken in de kasten op straat.
     
  9. Welke samsung decorder had je dan gekregen?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina