1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Software update

Discussie in 'Humax IR-FOX C (SD-Tuner)' gestart door gkvk, 26 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Klopt, normaal gesproken wordt het hier gemeld wanneer er voor een decoder nieuwe software beschikbaar is. Dus dit forum is je update functie :lol: Of dit verhaal zinnig is voor je mag je zelf bepalen... Je wilt trouwens ook niet dat dat apparaat spontaan zelf gaat updaten.

    Gert.
     
  2. De nieuwe decoders zijn in staat te detecteren of er nieuwe software beschikbaar is. Bij de Humax HD-ontvanger is dit als eerste geimplementeerd. Op de Humax PVR en de IR-FOX is dit inmiddels ook opgenomen in de laatste software release. Deze functie zal worden opgenomen bij de maintenance releases (uitzonderingen daar gelaten)
    De gebruiker wordt met deze functie automatisch geinformeerd als er nieuwe software beschikbaar is.
     
  3. Sinds de laatste software update is het zwaar ruk met timergestuurde opnamen door de Humax IR Fox. Ik gebruik deze (tweede) digitale ontvanger om betere opnames te maken op mijn Hard Disk Drive. Vóór de software update ging het in 99% van de gevallen goed. Ik had maar één keer dat het apparaat niet afsloeg en er dus 's nachts uren achtereen was op genomen op de HDD. Maar het programma waar het om ging was net als anders keurig op de gereserveerde tijd opgenomen.
    Ik heb niets veranderd in de aansluitingen of instellingen maar sinds de update slaat het apparaat (de Humax dus) in de helft van de timer-programmeringen niet aan. Dat gebeurd volkomen willekeurig waardoor het dus onbetrouwbaar is geworden voor opnamen.
    Iemand een oplossing?
     
  4. Ik heb een vergelijkbaar probleem. Alleen zonder de variant dat-ie naar een verkeerde zender terugschakeld. Hij slaat gewoon helemaal niet aan in bijna de helft van de timer-reserveringen. Ik heb het apparaat begin juni gekregen bij de lancering van Ziggo. Heb je intussen een oplossing?


    Ik ben nu bezig Humax Technical Support aan te schrijven via de mail...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina