1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen internet + telefoon

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door RJMulder, 25 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds ca 22.50 uur heb ik geen internet en telefoon meer. Ben niet de enige hier in de buurt want er zijn er meer met dit probleem. Ergens een storing? postcode 1777
     
  2. 1733 hier en ook mijn modem is offline. Ik ben in ieder geval blij om te zien dat ik niet de enige ben :)
     
  3. En allemaal buren met een open WiFi ? :wink:
     
  4. Niet aan gedacht Cees, maar ik kan internetten via de Nokia PC-Suite. Lang leve Vodafone UMTS.
     
  5. Was het maar zo een feest, ik moet het met het internet van mijn iPhone doen. :(

    Er staat over deze storing nog niets op ziggo.nl? (daar naartoe surfen op dit moment is een 10-jaren plan)
     
  6. Ik had er vanavond ook last van. (1648) Het modem kwam niet meer online. De behulpzame juffrouw van de helpdesk wilde een monteur sturen waar ik weer niet zoveel zin in had daar dat iets van 2 weken of langer zou gaan duren. Ze kon niet mijn modem checken daar ze vandaag waren verhuisd van Alkmaar naar HHW en degenen welke wel geautoriseerd waren, waren reeds naar huis.
    Na lang zoeken had ze iemand gevonden die het toch mocht/kon doen en ze dachten echt dat het modem defect was.

    Ik vroeg haar de optie om een monteur te sturen maar te laten zitten omdat ik wist dat de rest van mijn installatie OK was en vroeg of ze niet een ander modem wilden opsturen. Dit omdat ik de hele dag met internet mijn werk/bedrijf uitoefen. Dat bleek niet zomaar te kunnen.

    Wel mocht ik morgen in Alkmaar mijn modem komen omruilen!!!!

    Wat mij betreft, HULDE VOOR ZOVEEL BEHULPZAAMHEID VAN DE ZIGGO HELPDESK.:pompom:

    Mijn buren hadden wel internet maar na het uit- en aanzetten van het modem kwam deze ook niet meer online. :oops:
    Ik wist toen in ieder geval dat het niet een uniek probleem was.
    Een uurtje later werkte alles weer. :)
     
  7. Misschien morgen maar eens bellen. Ik weet niet of daar nu nog iemand zit die dit probleem op kan pakken...
     
  8. Modem al even van de stroom afgehaald?
     
  9. Ik heb vandaag ook gewerkt en er is inderdaad een storing in 1648 geweest.

    Wel erg raar dat ze je in eerste instantie niet kon helpen. We zijn vandaag inderdaad naar de nieuwe locatie in HHW verhuisd, en de 'meet-software' werkte inderdaad bij weinig mensen. Echter zou er aan de hand van de lampjes eenvoudig geconstateerd moeten kunnen worden wat het probleem is/was.

    O en trouwens, ik heb nooit klachten gehad over Ziggo, tot aan vandaag. Ze hebben op de werkvloer op bijna elke werkplek het internet geblokkeerd (op die stomme Ziggo site na dan). 't Is toch fokking niet normaal? ;)
     
  10. Al weer?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina