1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

UPC gaat 60/8 miv volgende maand leveren, volgt Ziggo dit jaar nog???

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door Daan®, 25 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Volgens een bericht op tweaker.net gaat UPC volgende maand 60/8 lijntjes leveren op DOCSIS 3.0 voor €50,- per maand!!!
    Zal Ziggo dit jaar nog volgen met een vergelijkbaar abbo komen????
     
  2. Ziggo heeft al aangekondigd dat ze hun snelheden ook omhoog gaan gooien. Ik geloof dat er in eerste instantie sprake was van in de herfst maar dat zal wel later worden omdat ze @home nog in moeten voegen bij ziggo. Het zal dus wel ergens begin volgend jaar worden.
     
  3. "UPC is overigens niet de enige kabelaar die met docsis 3.0 aan de slag is gegaan. Eerder al werd bekend dat ook Ziggo hoge verwachtingen van de netwerktechnologie heeft. Ziggo heeft eerder dit jaar aangegeven nog dit jaar naar alle waarschijnlijkheid abonnementen van 30 of 40Mbps aan te kunnen bieden en het bedrijf streeft ernaar om in 2009 de 100Mbps-grens aan te tikken" aldus het zelfde bericht.
     

  4. Klopt, ziggo roept al een tijd dat de snelheid omhoog zou gaan, maar dan zit het meer in de 30 to 40mbit down. Over upload heb ik nog niets gehoort.
    Maar dat is niet het punt dat ik probeer te maken, ziggo roept van alles en komt het niet na, en komt upc met de mededeling van een nieuw abbo op DOCSIS 3.0. Ik begin het een beetje een afgang te vinden onder tussen.
    Ziggo roept en schreeuwt van alles maar er gebeurt verschrikkelijk weinig, en als klant hoor je ook helemaal niet over de ontwikkelingen! (dan bedoel ik dus een officiele nieuwsbrief van ziggo oid)

    Maar het is toch eigenlijk te triest voor worden dat je nu zegt " Het zal dus wel ergens begin volgend jaar" (geen flame oid, meer teleurstelling in de gang van zaken bij ziggo), ziggo zou zijn klanten een fatsoenlijk moeten informeren in mijn ogen
     
  5. Daar heb je gelijk in, maar ziggo is nog niet eens "compleet" (samenvoeging van de oude isp's) en nu lopen ze alweer achter de feiten aan...
     
  6. ...Achter de feiten aan..? UPC gaat pas volgende maand (?) hun snelheden verhogen.
    "UPC wil de specificaties van het abonnement niet bevestigen, maar erkent wel dat de kabelaar 'nog in het derde kwartaal een nieuw op docsis 3.0-abonnement zal aankondigen"
    volgende maand, derde kwartaal.....
    Ik denk het beste is om rustig af te wachten wie wat en wanneer doet.
     
  7. Dan loopt ziggo dus duidelijk weer achter de feiten aan, want een upload van 8mbit zie ik al helemaal niet gebeuren voor z3i. Maar goed, geduld is een schone zaak. Ze lopen pas een maand achter op schema voor de z3i verhoging.
    Tis jammer dat UPC hier niet levert. De prijs is ook nog eens bijna de helft lager.
     
  8. Eh, sorry, maar het gras bij de buren is natuurlijk weer altijd groener.....

    Ben 7 jaar UPC klant geweest voor mijn verhuizing, was op zich prima tevreden, maar weet ook uit ervaring dat als UPC roept iets 'volgende maand' uit te rollen je daar in de praktijk meestal 'ergens rond deze tijd volgend jaar' van kan maken.
    Uitrol HDTV: Zeker voor het WK (werd dus een jaar later).
    Uitrol 20 megabit: zeker binnen een maand (ja, de start van de uitrol ja. De meeste postcodes pas maanden later).
    Kan nog wel even doorgaan.

    Het UPC 'binnenkort' is op chelloo.com een gevleugelde uitspraak geworden. Als in: 'binnenkort' vallen pasen en pinksteren op dezelfde dag.

    Kortom: moet het ook bij UPC eerst nog zien.

    Maar zou graag zsm dit ook bij Ziggo zien idd.
     
  9. Kijk, zo hoort het, gewoon uit het niets ineens een 60/8 abonnement introduceren voor een zeer goede prijs. Niet maanden roepen dat de snelheid omhoog gaat en telkens maar uitstellen en uitstellen. Ik betaal nu bijna 70 euro voor alleen internet, tijd dat de snelheden eens omhoog gaan. :x
     
  10. ziggo zal pas volgens als ze alles op orde hebben zowel administratief en technisch voor alle klanten neem ik aan....... zal dus nog even duren denk ik, geduld inderdaad schone zaak..... wat snelheid in het ''ziggo proces'' trouwens ook
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina