1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

wanneer komen de eredivisie kanalen?

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door manfred!, 25 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. eredivisie

    Hallo,ik heb 1 humax en geen hd,waar vind ik precies de testkanalen en hoe moet ik dat doen?:?
     
  2. Ik ben me wezenloos aan het zoeken op het Groninger testnetwerk (1081), maar hier is absoluut niets terug te vinden van de eredivisie testkanalen. En op 500 is hier 0 zenders te vinden.:roll:
     
  3. Men test niet op alle testnetwerken denk ik. Als het goed zien we de zenders wel verschijnen a.s. woendag (dwz degene met een abo)
     
  4. Dan ga ik er maar vanuit dat de test goed verloopt en dat vanaf Woensdag de eredivisie kanalen toegevoegd zullen worden, zelfs voor de @home-Noord klanten (die hebben kennelijk niet echt de hoogste prioriteit bij Ziggo).
    8-)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 aug 2008
  5. eredivisie

    Sorry,ik was ongeduldig sinds vanmiddag ontvang ik de 4 kanalen ook.Alleen heb ik geen email van ziggo ontvangen dat alles ok is,dit was wel toegezegd maarja wat zou het.Straks aan allen veel kijkplezier gewenst:):wink:
     
  6. Eredvisie Live

    Helaas, wel 4 kanalen toegevoegd gekregen (421 tot en met 424) maar allen met de mededeling E18. Dus niet binnen 48 uur geactiveerd. Het bandje van de helpdesk met de wachttijden, beloven niet veel goeds. Ik hoop dat het voor morgenavond geregeld is, maar ik heb weinig hoop. Zijn er meer die aan het wachten zijn of gebeld hebben?
     


  7. ik heb al 2 keer Eredivisie Live besteld bij Ziggo maar het blijft muisstil - als ik nu op de kanalen kijk maakt het nog geen deel uit van mijn abonnement (nooit een brief gezien)
     

  8. ik probeer nu te bellen (...ben aan het wachten dus) ik al 2 keer Eredivisie Live besteld bij Ziggo maar hoor helemaal niks - een nivo van dienstverlening van 0,0
     
  9. Het is al bekend dat de bevestigingsbrieven niet de deur uit gaan deze week. Dat wordt komende week of de week daarna.

    Heb je de kanalen er niet bij dan zou ik contact opnemen met Ziggo. Ik weet zeker dat je snel geholpen wordt, ik had gisteravond de helpdesk met een halve minuut aan de lijn:)
     

  10. ik heb het nu telefonisch in orde gemaakt (wachttijd 28 minuten !)
    ik zou nu binnen 48 uur moeten kunnen kijken dat is dus te laat voor de 1e wedstrijd
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina