1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Mijn facturen laat plots niets meer zien

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door xahmol, 25 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Goed, ik had al het probleem dat sinds mijn pakketwijziging niets meer gefactureerd is, de laatste factuur die ik online kon zien was de mei factuur. Heb daar ook enkele keren de helpdesk over gebeld, laatste wat ik hoorde is dat ze inderdaad een probleem in het facturatiesysteem hebben wat ze zsm proberen op te lossen, maar waarvan ze nog geen idee hadden hoelang het ging duren.

    Maar ik kon altijd alle facturen tot en met de mei factuur prima online in Mijn Ziggo zien.

    Vandaag zijn plots alle eerdere facturen niet meer zichtbaar. Enige wat nog zichtbaar is, is dit:
    Totaal openstaand bedrag € 0.00
    Waarvan te laat € 0.00

    Ben ik de enige hiermee, of heeft het te maken met dat Ziggo eindelijk iets aan het doen is om de incasso bij mij weer op gang te krijgen?
     
  2. lijkt erop dat ze er mee bezig zijn.
    kon voorheen direct inloggen bij mijn factuur, maar moest nu eerst
    de postcodecheck doen om te zien of ik van Mijn Ziggo gebruik kon maken.
    Hierna ingelogd, maar mis nu de laatste facturen. laatste is nu van april,
    terwijl vorige week de facturen tot augustus zichtbaar waren.

    Maar even afwachten dus
     
  3. Net bij mij gechecked, maar de laatste die ik kan zien is ook van april 2008.
     
  4. Kan ze ook niet zien. Ze hebben wel in 1 x 3 maanden geincasseerd zonder dit eerst even te melden.

    ZIGGO LUISTERT !!. Dacht het niet. :x:evil:
     
  5. Bij mij het zelfde verhaal , in een keer 3 maanden , heb me bank afschriften eens bekeken , en kwam erachter dat ziggo in mei en juli niks hadden afgeschreven , dat zal waarschijnlijk bij meerdere aan de hand zijn.
    Dit is al eens eerder voorgekomen bij casema .:mrgreen:
     
  6. Zojuist moeten constateren dat ZIGGO bij mij een bedrag van € 197,51 heeft afgeschreven. echter NIET gespecificeerd!

    Factuur-online (Mijn ZIGGO) geeft ook geen duidelijkheid.

    Helpdesk heeft het schijnbaar druk, wachttijden langer dan 10 minuten. Zal dus vermoedelijk bij veel 'klanten?!?' mis gegaan zijn.

    ECHTER, daar schiet ik niets mee op.
     
  7. Bij mij wordt sinds de aanvraag van een Alles-in-1 pakket vanaf augustus ook niks meer afgeschreven. Bij Mijn Facturen staat alles tot juli vermeld.
     
  8. Bij mij staan alle facturen er op.
    Sterker nog, zelfs de factuur van 25 september staat er al een week op.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina