1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Onweer...en dan de problemen

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Zijwaarts, 25 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. tja...... onweer is natuurlijk overmacht. Het enige wat je kunt doen is je kabel en stroom eruit trekken als er onweer op komst is..... krijg je in ieder geval geen schade aan je eigen apparatuur............je kunt beter effe de stekkers eruit trekken en een uurtje onbereikbaar zijn, dan inslag en dus twee weken onbereikbaar zijn lijkt me. maargoed.... ... Er kan beter schade ontstaan bij ziggo zelf dan aan de modem of andere apparaten bij je thuis door onweer....... (ben je verder van huis dus)
     

  2. bij KPN kunnen ze ook wat van.
    In april lag internet er meer dan een maand uit (o.a. Planet en KPN).
    En toen ik nog KPN had, heb ik ook wel eens een week zonder gezeten.
    Klantvriendelijk zijn ze ook bij KPN zeker niet.
    Pas nog voor iemand gebeld ivm met zijn e-mail, pas na 3 maanden werkte het pas bij hem.
    Ik ben bang dat je overal wel problemen tegenkomt (helaas).
     
  3. Ons verzoek tot restitutie is resoluut afgewezen door Ziggo Klantenservice. Ziggo verschuilt zich achter de onmacht wat onweer inderdaad is. Maar het sturen van een monteur is dat niet....!!

    Omdat Ziggo geen monteurs (genoeg) in huis heeft, hebben wij een week lang dus geen telefoon en internet gehad. Betalen voor DIE onmacht moeten wij dus wel :oops:. Onweer kan Ziggo niet voorkomen, maar klanten behulpzaam zijn wel. Is natuurlijk wel makkelijk, de "klanten" hebben toch al betaald, dus waarom nog moeite doen.


    Ik word ZIEK van deze organisatie, die dus mensen laten zitten met hun probleem, en als je een storing meld via het storingsformulier die meerdere mensen treffen over het wegvallen van alle TV signalen, krijg je daar geen reactie op, nog wordt er melding van gemaakt op de website van Ziggo (storing en onderhoud - zie ook http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=13168).


    :pompom::pompom:
    Maar gelukkig, want de email die wij ontvingen vandaag van de Ziggo klantenservice sluit af met "Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min)."
     
  4. Dit klopt wat Ziggo zegt, geld ook als bijvoorbeeld een dakbedekker lekkage veroorzaakt en daardoor schade.

    Maar gelukkig heb je hiervoor je inboedel verzekering.

    Dus deze schade kan je op je inboedel verzeker verhalen en vergoed krijgen.

    Ik denk dat de mensen bij Ziggo dat niet weten (helaas). Eigenlijk hadden zij dat moeten zeggen.
     
  5. Ziggo is een kabel provider, geen juridische helpdesk ;)
     
  6. Als u vindt dat er een restitutie zou gegeven moeten worden, kunt u dat schriftelijk of via het webformulier indienen.
    Als u echter doorgeeft dat er een uitval is van alle diensten wordt er altijd een monteur gestuurd.
    In uw link spreekt u over een uitval van tv signalen, niet van een totale uitval.

    En in een geval van onweer: dat is inderdaad een geval van totale onmacht. Alle leveranciers van kabel /stroom zijn niet echt blij met onweer. Zelfs als bij stroomleveranciers de stroom uitvalt heeft dit grote impact bij de provider van onder andere tv signalen. Dan worden inderdaad ALLE monteurs opgeroepen om alle storingen zo snel mogelijk te verhelpen. In zo'n geval zou het dus mogelijk zijn dan er op korte termijn geen monteur beschikbaar is. Dus wat u dan zegt is ietwat kort door de bocht.

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina