1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alles in 1 - wat installeren?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ziggofan, 24 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Stel je hebt alle produkten al van Ziggo maar stapt over op alles in 1. Moet je dan toch je hele installatie, splitters e.d. vervangen of kun je alles laten zoals het is.

    Hoe zit het met de smartcard en digitale ontvanger? Moet je beide aansluiten of kun je de oude blijven gebruiken of kun je de nieuwe ontvangen gebruiken met de oude smartcard ?

    Krijgen bestaande klanten het hele pakket (modem, splitter noem maar op) of alleen de digitale ontvanger ?
     
  2. Als je alle producten al hebt dan krijg je er alleen een digitale ontvanger bij met smartcard, die kun je samen met je al bestaande ontvanger gebruiken.

    De bestaande installatie die je nu hebt moet voldoende zijn.
     
  3. ook ik ben nog niet omgezet ik heb nog steeds een @home voordeelbundel maar ik kan gewoon de 5 verassings zenders kijken
     
  4. Met '3 maanden' ga je het niet redden, zal wel '5 maanden' of '6 maanden' worden, hier in ons wonderschone Hengelo... :cry:

    Gert.
     
  5. Ik denk dat geduld een schone zaak is en dat het echt niet lang meer gaat duren. Ziggo doet echt wel zijn best!
     
  6. Dat weet ik. Ik hoop alleen dat ze de ervaring gebruiken, die ze hebben van de omzetting van Casema/Multikabel naar ziggo, om de @Home omzetting naar (onze never lasting ziggo) tot een goed eind te brengen.

    Gert.
     
  7. daar is een liedje over , namelijk just once van James Ingram


    I did my best
    But I guess my best wasn't good enough
    'Cause here we are back where we were before
    Seems nothing ever changes
    We're back to being strangers
    Wondering if we oughta stay
    Or head on out the door
    enzovoorts, zie o.a. http://lyrics-a-plenty.com/j/just_once.lyrics.php

    worden jullie er nu niet moe van om alles goed te praten van Ziggo???
    zo'n groot bedrijf, zo'n machtspositie en wat krijg je.....
    vaak niet eens iemand die de telefoon opneemt


    :edit: ik bedoel hier trouwens niet te zeggen dat het ziggo-gebruikers-forum (de modjes) alles goed wil praten van Ziggo.
     
  8. Je hoeft ook niet alles goed te praten, maar een beetje meer geduld en begrip zou best eens goed zijn. Ik hoor veel geweeklaag zonder enig begrip voor de situatie waarin Ziggo zich bevind. Wanneer ze de klok terug konden draaien hadden ze alles anders gedaan daar ben ik zeker van.
     
  9. huh?

    Je maakt een grapje zeker.:pompom:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina