1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nummerweergave problemen wel met nummermelder, niet met DECT telefoon

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door gernes, 24 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik denk dat je beter Ranex kan verwijten dat hun apparaat welke zogenaamd FSK geschikt zou zijn dus niet volledig aan de standaard voldoet, en daardoor niet werkt op het Ziggo signaal. :?

    afijn maar net wat je van maakt :wink:
     
  2. Beste gernes!
    Bedankt voor je inzet m.b.t. de informatie over de nummermelders.
    Nu pas ben ik er van overtuigd dat dit de enige manier is om elkaar te helpen bij de problemen die zich zoal voordoen en waar je normaalgesproken niet uitkomt. Het is dus duidelijk een punt van aandacht waar men in de nabije toekomst beter op zou moeten reageren. Ziggo en andere toekomstige bedrijven dienen hier serieus mee om te gaan.:evil:

    Dankzij jouw zorgvuldig zoekwerk ben ik nu eindelijk in staat een verantwoorde nummermelder aan te schaffen!
     

  3. Bedank niet mij, doch dit forum en diegene die met de eerste reactie over
    DE NIET WERKENDE RANEX naar voren kwam.
    Ik was tevreden met ex-multikabel. Kreeg bij overstap een gruwelijke hekel aan ZIGGO vooraf vanwege die afstootwekkende en door de gebruikers (ons dus!) betaalde stomme reclame, doch ik ben nu content met ZIGGO vanwege een nette en snelle uitbreiding naar kabeltelefonie doch VOORAL
    door de kracht van dit forum. Heb ik een probleem in relatie met ZIGGO
    dan is er altijd wel een virtuele meedenker.

    Ik kan wel zeggen dat de meeste (nagenoeg alle?) bedrijven nog niet
    beseffen de kracht van dit medium. Het kan hun maken of geheel breken.
    De meeste bedrijven denken bij Internet alleen maar alsof het folder
    materiaal betreft. Dat zij snel door Google vindbaar zijn (en bij negatieve
    berichten OOK BLIJVEN vanwege archive sites!) beseffen ze nog steeds
    niet. Laat staan een goede persoonlijke aandacht bij vragen en klachten
    via e-mail. Met relatief weinig geld kunnen bedrijven veel kracht putten
    uit goed gebruik Internet, Forumlijsten, Zoeksystemen en E-mails.
    Zeer snel reageren/antwoorden door bedrijven op vragen/problemen binnen
    forumnetwerken heeft de hoogste bedrijfs PR-prioriteit.

    Dankzij een kritisch forum staat de klant zeer zeer sterk!!
    Laten bedrijven dit beseffen en hier adequaat op inspringen met
    beantwoordingen en oplossingen via het forum.
    Dat zal pas klantvriendelijkheid zijn naast een goede PR.

    P.S.
    RANEX werkt NIET;
    PROFOON dus WEL.
    Ongetwijfeld zijn er andere merken die ook werken (of niet).
    ZIGGO, doe eens aan efficiente PR door een lijstje van WEL/NIET op jullie
    website te zetten!
     
  4. Klopt als een bus, vandaar dat Ziggo ook een webcareteam heeft opgezet :wink:

    Het loopt misschien nog niet allemaal vlekkeloos, maar er zit wel degelijk schot in de zaak.
     
  5. Ik heb het niet zo op allerlei losse kastjes en dus kabeltjes.

    Een Dect set merk wat prima werkt op KPN of kabel/Adsl met fsk of dtmf, meerdere toestellen per basisstation, al dan niet met antwoordapparaat, zeker niet duur, is Panasonic.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina