1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ervaringen met tweede nummer

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door BMWMaX, 24 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dan is het heel simpel en moeten ze het erbij vermelden of niet aanbieden. Iets wat aangeboden wordt MOET je ook leveren.
     
  2. Het was er even niet van gekomen maar vandaag meer gebeld met de vraag hoe het nu zit de aangevraagde 2e lijn. De bestelling bleek niet (goed) verwerkt te zijn.

    Gelijk even de vraag of het inderdaad voor ons zonder bedrijfsaansluiting het wel mogelijk is een 2e lijn. Jazeker wel was het antwoord.

    Nu zou de persoon aan de lijn het in orde maken en moeten we binnenkort een 2e lijn hebben.
     
  3. Ik zal het even verifieren, echter zoals ik al aangaf is dit nog niet mogelijk voor een particulier.

    Sterker om je een officieel antwoord te kunnen geven wil ik dit best even goed voor je uitzoeken. Heb ik alleen of een klantnr of postcode huisnr voor nodig. (dan die gegevens via pb natuurlijk niet openbaar op het forum)

    Enige optie die ik kan bedenken is als particulier een zakelijke verbinding afnemen, met dan dus de faciliteiten behorende bij die verbinding.

    Zoals gezegd, ik kom hier op terug met een goed antwoord!
     
  4. Als je zo zeker bent dat het niet word aan geboden voor particulier dan staat dat toch fout op de website aan gegeven. Daarnaast weet ik 100% zeker dat het sowieso in het oud Casema gebied wel word geleverd.

    http://www.ziggo.nl/producten/telefonie/extra-diensten
     
  5. Klopt, maar jij woont in Den Helder als je eigen tekst in je profiel klopt, wat oud Multikabelgebied is... vandaar, sorry kan het ook niet mooier maken...

    Vergelijk dit met @Home klanten die de snelheid niet halen, die ook op de website wordt genoemd...

    Of bv de uploadsnelheid van de ex powerbundels....

    Ik ben nu thuis, maar zoals beloofd zal ik een en ander morgen voor je uitzoeken, maar veranderen kan ik het helaas niet...
     
  6. Het antwoord is simpel, voor klanten in oud Multikabelgebied is dit nog niet mogelijk wegens technische redenen.
    Als de klantenservice anders heeft verteld is dat 100% zeker niet correct, en zal helaas dan ook niet gaan werken.

    De Ziggo website is nu ook aangepast om verdere onduidelijkheden te voorkomen.
     
  7. Wat een stelletje smerige oplichters zij het dan zeg. Dat figuur aan de andere kant van de lijn heeft het speciaal nagevraagd en het is ZEKER mogelijk dus nu hebben ze gewoon te leveren lijkt me.

    GVD speciaal kosten gemaakt voor aanschaf extra telefoon.

    Op deze manier ga ik ook mijn mening over dit incompetente bedrijf behoorlijk bijschaven.

    Mensen, NIEMAND maar dan ook NIEMAND is meer ter vertrouwen in dit land. Zeker diensten leverende zg bedrijven niet.
     
  8. Sorry, ik zag het ook graag anders... :sad:
     
  9. Wanneer wordt dat dan wel mogelijk, de laatste informatie die ik gehoord heb was dat dit in het najaar (wat het nu zo'n beetje is) mogelijk zou worden.

    Ik zie nog nergens een disclaimer staan, overal bij telefonie staat dat je dit kunt bestellen. Ik ben zelfs begonnen met het aanvraagformulier voor een wijziging in te vullen en zelfs na invullen van mijn postcode/huisnummer kon ik een tweede telefoonlijn aanvinken. Ik ben niet tot de laatste stap gegaan omdat ik het niet wil aanvragen :wink:
     
  10. http://www.ziggo.nl/producten/telefonie/

    Als je naar die pagina gaat hebben ze een melding opgenomen in het stukje voordelen.

    2e lijn voor € 5,95 per maand (nog niet leverbaar in het voormalige Multikabel gebied)


    Wat ik heb begrepen zal begin volgend jaar de 2e lijn ook voor particulieren beschikbaar komen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina