1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ervaringen met tweede nummer

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door BMWMaX, 24 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijn er hier al mensen die ervaring hebben met een tweede nummer ? De aanvraag en het gebruik etc.
     
  2. Het verbaast mij dat niemand hier ervaring mee heeft. Normaal heeft iedereen altijd alles en nu helamaal niemand :mrgreen:

    We blijven hier dus maar rustig wachten op wat (niet) gebeurden gaat met de aanvraag.
     
  3. Ik heb wel ervaringen met een 2e en 3e nummer bij VOIP van XS4ALL en dat werkt zoals alle XS4ALL producten uitstekend :)
     
  4. Hij bedoelt een 2de nummer bij ziggo :wink:.
     
  5. Zo, drie weken verder en nog steeds niets. Geen aanvraagbevestiging of wat ook. Pfff, maar eens gaan informeren waar ons tweede nummer blijft.
     
  6. Volgens mij is het 2e nummer nog niet beschikbaar voor particuliere verbindingen...
     
  7. Laat eerst mijn eerste nummer maar werken, dan zijn we al een heel eind verder...
    Het door u gekozen nummer bestaat niet.... nou ja.

    [edit: Helpdesk (of beter de TD) heeft terug gebeld en me vriendelijk geholpen, fout is binnen 2 dagen hopelijk opgelost, nummerportering was half fout gegaan. Hulde :) ]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 sep 2008
  8. Het wordt aangeboden en je kan het aanvragen dus het lijkt mij van wel dan. :wink:

     
  9. Dit is net zoiets als de hogere snelheid bij bundels voor oud-@Home klanten: Het moet nog ingevoerd worden.

    Een tweede telefoonlijn is momenteel alleen mogelijk in @Home- en Casemagebied. Het Multikabelgebied zou binnen enkele maanden moeten volgen.
     
  10. Amen. Het netwerk in het voormalige multikabel gebied is hier nog niet klaar voor. Maar daar wordt wel aan gewerkt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina