1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Koop geen Samsung bij Mediamarkt!

Discussie in 'Samsung DCB-H360R (HDTV)' gestart door FGe, 23 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heerlijk he, zo'n MM-knulletje.
    Heb je na 2-mnd je 360R defect (blokken in het beeld, 360R van buurman doet't wel). Dus terug naar de MM. "Tja, dan lijkt het erop dat-tie stuk is!" is de conclusie van dat knulletje. Dan moet-tie worden opgestuurd naar Samsung, dat kost 4 weken! (terwijl in een soortgelijke situatie BCC het apparaat omruilt :evil:) Dus 4 weken zonder TeeVee. Na lang aandringen ligt er nog een oude850R op de plank die ik, als ik héél hard "Dankjewel" roep, meekrijg.

    Moraal:
    Koop je Ziggo Starterspakket dus niet bij MediaMarkt. Samsung is al geen al te best merk, aangevuld met de klantgerichte service van MM is het helemaal #%^#^@^!

    Fred
     
  2. Ik weet niet of die service van Samsung wel zo slecht is als je suggereert. Dat is althans niet mijn ervaring.
    Ik had mijn decoder aangeschaft via een webshop en kreeg helaas ook problemen met de ontvangst van de HD-kanalen.
    Toen we - dankzij Ziggo - in de gaten kregen dat de decoder defect was, mocht ik hem - via de importeur - gewoon omruilen voor een nieuw exemplaar bij het servicecentrum van Samsung in Arnhem. Heeft dus geen 4 weken geduurd....
    Ik ben nu best tevreden; de nieuwe decoder werkt prima.
     
  3. @Kamphjam:
    Nee, de Service van Samsung is niet slecht, tenminste, ik heb er (nog) geen ervaring mee, maar die van de MM. Een Samsung 360 kost productie hooguit een paar Tientjes, dus die gaat direct de Prullenbak in. Het gaat mij om een de service van MM. De storing leek in het HF-signaal te zitten, ook na gebeld te hebben met Ziggo (werd daar prima geholpen trouwens!), maar nadat ik dat had gemeld bij de lokale Kabelaar (zou maandag komen) dacht ik vanmorgen : laatste check (ben redelijk behoorlijk opgeleid in dit soort dingen). Kon niets vinden. nadat ik de 360 van mijn Buren had gearresteerd bleek de oorzaak. Helaas was de wachttijd bij Ziggo > 10 min..... (conform mijn slechte ervaring net @Slome)

    Fred
     
  4. volgens mij is dat MM afhankelijk,
    had ooit eens een HD-Recorder bij hun gekocht en bleek binnen 2 weken de HD gecrashed te zijn,
    terug gegaan en werd aan mij gevraagd om ik me geld terug wou of omruilen voor een andere.
    had niet eens meer de bon maar omdat ik het gepind had konden ze het zo in het systeem opzoeken en een copy bon voor me uit draaien,
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina