1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

kan iemand mij uit de droom helpen?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door spanport, 23 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ben begonnen met wanadoo werd daarna casema dan via orange cable easy nu online dit om het eenvoudig te houden.
    Ziggo is (wat ik er nog van snap) een samengaan van @home casema en orange.
    Ik heb kabeltelevisie Z1, telefoon via de kabel en internet orange cable easy.
    Nu komt Ziggo met een alles in 1 pakket.
    Lijkt mij logisch dat een firma (die ook alles afrekent op mij rekening) eenvoudig abonnementen kan omzetten.
    Bij navraag moet ik nu wachten met overgaan naar alles in 1 totdat ik mijn abo van orange dat een jaar abonnement blijkt te zijn en niet per maand is op te zeggen per 1-3-2009 opzeg dit om dubbel betalen te vermijden. Kan iemand mij vertellen of het bovenstaande klopt?
    Ik heb namelijk van klantenservice (na eindeloos wachten) eindelijk contact een antwoord van het kan vriezen of dooien gehad.
    Mailverkeer schijnt men bij ziggo nog nooit van gehoord te hebben.
    Ik heb 3x een mail gestuurd en kreeg prompt een automatisch bericht dat ik zo spoedig mogelijk bericht krijg.Niet dus. Een optie gaat waarschijnlijk worden om per 1 sept. alles op te zeggen en naar een andere provider te gaan. Bij de klantenservice is een klant welkom maar hij moet vooral niet zeuren
    Reacties graag.
     
  2. Volgens mij gaan de Orange-kabel klanten automatisch over naar Ziggo en de ADSL klanten naar 'online'. Dat bericht over jaarcontract heb je dat recent gekregen of is dat informatie van meer dan een paar weken geleden?
     
  3. wie helpt mij

    De mededeling over het jaarcontract ontving ik afgelopen dinsdag.
    Dus onduidelijk wat nu eigenlijk de bedoeling is.
    Als orange cable klanten naar ziggo zouden zijn overgegaan moet ik daar toch een mededeling van ontvangen? Ziggo geeft geen antwoord op mail en als ik (1x) een antwoord krijg is het een standaard mail met het telefoonnummer van de klantenservice waar ik ook niets aan heb.
    Hopelijk zijn er nog mensen die mij nog verder kunnen helpen
     
  4. Wat ik weet is dat online(Orange) 1 jaar hanteert.
    Als je mijn thread hebt gelezen had dit ook duidelijk geweest,maar...........wat ik heb vernomen is dat als je internet via de kabel hebt dit over zou gaan naar ziggo.Dit schijnt al helemaal in handen te zijn van ziggo
    Ik heb hier ook geen bevestigende brief over ontvangen.
    Ik loop er zelf ook mee te klooien(bekijk mijn Thread)en hoop nu eindelijk over te gaan naar ziggo,blij ben ik er niet mee dit is ook weer te lezen in mijn thread.
    Tzt kijk ik uit naar andere aanbieders.
     
  5. het is ook debedoeling dat het overgaat naar ziggo maar dit gebeurt pas later ziggo wil is de bestaande probleemen oplossen en de migratie van @home klanten en dan pas beginnen ze met orange klanten. als het goed is is dit ook al ergens op het forum te vinden
     
  6. Ziggo is een samenvoegsel van Casema @home en Multikabel.
    Orange is geen onderdeel van Ziggo.
    Orange is een uitzondering die via de kabel is toegelaten.
    Als ik het goed heb, heeft Ziggo geen involed op Orange.
     
  7. Jawel, want Orange heeft al zijn kabelklanten verkocht aan Ziggo (140.000) en de ADSL klanten zouden eerst aan een andere partij verkocht worden. Dat laatste is niet doorgegaan en de ADSL klanten blijven nu onder de naam "Online" bestaan.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina