1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

al tijden internet problemen met ziggo...ligt het aan de modem?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door llana, 22 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Sinds de overstap van casema naar ziggo heb ik, net als velen, constant verbiningsproblemen met internet.

    Lees op allerlei verschillende forums er van alles over..maar snap het nog steeds niet helemaal. Heb een motorola modem sb5101E...klopt het nu dat die niet goed werkt bij ziggo? En wat voor oplossingen worden er geboden....? Al ergens massaal actie???? Hopelijk kan iemand mij helpen....

    Groet,
    Jessica
     
  2. Ilana,
    Al de helpdesk eens gebeld? Ze kunnen ondermeer je modem doormeten en je verder helpen.
    En waarom zou jij massaal actie willen? Dat is toch nergens voor nodig als jij een - mogelijk - probleem hebt met je modem?
    :)

     
  3. Tja..die probeer ik al maanden te bereiken.... het punt is dat het zo massaal misgaat....hang nu 12 minuten in de wacht..misschien wordt het wat..had zo net iemand na 15 minuten..die hing weer op..te gekke service...

    sorry ben een beetje gefrustrred
     
  4. Bijna geen downloadsnelheid meer

    Hall allemaal.
    mijn naam is hein Krohne en woon in Heerhugoward, het oude Multikabel gebied.
    Sinds het opstarten van Ziggo heb ik hier internet problemen en de laatst gemeten download is 2112 kbps en dit kan varieren vanaf 54 kbps tot 3000 kbps, en zelfs dit is veel te laag voor een powerabbo.
    met veertien dagen komt de monteur.
    ondertussen alles al geprobeerd, in veilig modus, bedraad, wireless en zelf op een nieuw geinstaleerde pc.
    ik las net verder op in het forum dat men naar 40mb of nog sneller wil op het docsis gebeuren, nou ik hou mijn hart vast.
    ik houd jullie op de hoogte.
    hein
     
  5. Hier hetzelfde

    troost je, het is hier in heerhugowaard hetzelfde.
    bagger
     
  6. reactie op jezelf? :shock: :mrgreen:
     
  7. Neen, 2 draadjes over hetzelfde onderwerp bij elkaar gezet.
     
  8. geen verbinding

    Hier in Alphen aan den Rijn is het ook huilen met de pet op.

    Had per mail een klacht verzonden, komt er een antwoord met als afz. NOREPLEY, met de vraag of ik in het vervolg mijn vraagstelling duidelijker wilde doen.
    Ze snapte het probleem niet.

    Later kreeg ik: Wij ondersteunen geen draadloze verbindingen!!!

    En als de verbinding tijdens het internetten weg valt, draadloos, en dan alles doe zoals het hoort, en per draadje vast zit, het internet het wel doet, zeggen zij uw modem is stuk, terwijl zeg 15 minuten later ik weer gewoon draadloos kan werken.

    Ziggo, brrrrrrrr
     
  9. @Nen,
    Als ik jou goed begrijp probeer je nu dus de leverancier van je internet signaal de schuld te geven dat de draadloze verbinding tussen jou router en jou computer niet stabiel is?
    En tegelijkertijd zeg je dat, wanneer je met een kabel werkt, het internet wel stabiel is?

    Vind je het dan heel raar dat Ziggo je niet kan helpen. :roll:
     
  10. router

    Ik vind het raar dat een bedrijf als Ziggo, zegt draadloos internet, niet te ondersteunen.

    Wat dat precies betekend weet ik niet, maar zelf denk ik dat hun signaal niet sterk genoeg is om draadloos internet, goed door te geven.

    Mijn laptop is niet verder dan 4 meter van de router af.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina