1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Site van Ziggo

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door JG van Straten, 21 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij hebben internet (Z3) i.c.m. telefonie. Alles werkt, alleen kunnen we sinds het Ziggo geworden is niet op de site van Ziggo komen. Wij hebben dit probleem op alle computers. Met andere websites hebben wij geen problemen. Ik heb (na lang wachten) het aan de helpdesk kunnen doorgegeven. Mijn klacht werd niet serieus genomen> Wij bieden internet, je heb verbinding of je heb geen verbinding was het antwoord. Wij vinden het lastig, want we kunnen dus niet online facturen, gegevens, producten etc. bekijken. Als ik op de Ziggo website wil kijken, moet ik het op mijn werk doen. Op mijn werk (KPN internet) heb ik geen enkele problemen met de Ziggo website, en is de site zelfs snel. Voor mij is het al een irritatiepunt geworden. Het is jammer dat ik geen bijlages mag meezenden, want ik ben al een tijd printscreens aan het maken als bewijs dat ik niet op de Ziggo site kan komen. Heeft iemand hier ook deze problemen om op de Ziggo site te komen?
     
  2. Het klinkt als een probleem in je router, of firewall of DNS, of windows beveiligingsinstellingen.

    Wat gebeurt er als je naar http://213.51.129.54/ gaat ??
     
  3. Wat voor foutmeldingen krijg je als je naar ziggo gaat?
     
  4. Als ik naar http://213.51.129.54/ gaat heb ik precies hetzelfde. De hoofdpagina krijg ik te zien, maar als je verder gaat krijg ik dit;


    De webpagina kan niet worden weergegeven


    Meest waarschijnlijke oorzaken:

    • Uw computer is niet met internet verbonden.
    • Er zijn problemen op de website opgetreden.
    • U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
    Mogelijke acties:

    Verbindingsproblemen vaststellen

    Meer informatie




    Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben, waaronder:
    • De internetverbinding is verbroken. De website is tijdelijk niet beschikbaar. De DNS-server is niet bereikbaar. De DNS-server heeft het domein van de website niet in een lijst.
    • Als dit een (beveiligd) HTTPS-adres is, klikt u op Extra en vervolgens op Internetopties en Geavanceerd. Zorg ervoor dat de SSL- en TLS-protocollen zijn ingeschakeld onder de beveiligingssectie.
    Voor offline gebruikers

    U kunt nog steeds geabonneerde feeds en sommige onlangs bekeken webpagina's weergeven.


    Geabonneerde feeds weergeven
    1. Klik op de knop Favorietencentrum, daarna op Feeds en vervolgens op de feed die u wilt weergeven.

    Onlangs bezochte webpagina's weergeven (werkt mogelijk niet voor alle pagina's)
    1. Klik op Extra en vervolgens op Offline werken.
    2. Klik op de knop Favorietencentrum, daarna op Geschiedenis en vervolgens op de webpagina die u wilt weergeven.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina