1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

geen beeld en geluid

Discussie in 'Samsung DCB-H360R (HDTV)' gestart door Marcus58, 21 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De beeldkwaliteit via component is vergelijkbaar met hdmi. Heb je de verschillende modes als geprobeerd (A/B/C/B).

    Welk type heb DCB-H360R / DCB-H360RA
     
  2. Ik heb de DCB-H360R ontvanger.
    Volgens Philips heeft HDMI de voorkeur met 5 sterren en componentaansluiting heeft 4 sterren. Dat is dus het verschil.

    Ik ben bang dat Samsung niet overweg kan met Philips TV!!!
     
  3. Ik had tot 1 juli een Philips LCD tv en deze werkte probleemloos via HDMI.
    Ik heb nu een Sony en deze geeft een probleem met het geluid, als ik deze op 1080i laat staan. Ik werk alleen via de HDMI kabel. Overweeg wel de component kabel, maar kan niet zo makkelijk achter de kast komen.

    De "oude" decoder van Samsung (dus zonder de A) heeft veel problemen met HDMI. Probeer hem om te ruilen voor de opvolger de H360RA.
     
  4. Ik heb een e-mail gestuurd naar ZIGGO. Ik stuur ook nog een aangetekende brief. Ik wil HDMI omdat dat toch betere kwaliteit is...


    groeten Mark
     
  5. Maar heeft Ziggo de ontvanger aan je geleverd dan ??
    De H360R ontvanger heeft bekende problemen met HDMI, maar dat zou Samsung op moeten lossen en niet Ziggo. Dus als je nog garantie hebt zou ik terug gaan naar de leverancier.
     

  6. Ja, Ik heb die ontvanger via ZIGGO besteld en gekregen. Ik heb ook een kopie van deze pagina meegestuurd, plus alle e-mail correspondentie,

    Afwachten maar. Mocht dit geen resultaat hebben, dan schakel ik de Consumentenbond in.

    groeten Mark
     

  7. Ik heb vandaag een aangetekende brief aan ZIGGO gestuurd. Ik wil een andere ontvanger en ik heb deze pagina ook afgedrukt.

    groeten en bedankt voor je commentaar,

    Mark
     
  8. Hoe lang geleden ?

    Want als hij stuk is, en er nog garantie is moet je inderdaad de defecte ontvanger gewoon via Ziggo aanbieden voor reparatie, dat kun je dan gewoon via de telefoon regelen met de klantenservice. Daarvoor hoef je geen aangetekende brief te sturen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina