1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kosten 2de smartcard

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Brickman, 21 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als ze wil in rekening worden gebracht, moet je er op letten dat het, na de migratie periode van @Home, wordt verrekend op het factuur.

    Anders contact opnemen met Ziggo.
     
  2. Moet ik nog iets activeren, de 2e kaart die ik nog heb geeft alleen Ned 1 en wat lokale zenders door.
    Waar kan ik deze eventueel activeren.
    Hoor graag.
    Vincent
     
  3. Heb je geen aanmeldingsformulier ? Zo neen, dan via de helpdesk !
     
  4. Activeren via de site of bellen naar de helpdesk (gaat sneller)

     
  5. Of (in het @Home gebied) smartcardnummer, adres en gewenste pakketten mailen naar klantenservice@tvhome.nl
     
  6. Geweldig. Wat een hoop mogelijkheden !
    Ga het proces in werk zetten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina