1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kosten 2de smartcard

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Brickman, 21 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ik heb nu ook een al1 pakket van ziggo nu heb ook een nieuwe decoder gekregen met een nieuwe smartcard maar nu is mijn oude smartcard(basis) geblokkeerd dus nu heb 1 decoder zonder smartcard. weet iemand hoe dit komt?
     
  2. Klantenservice al gebeld??
     
  3. klantenservice nog niet wel de helpdesk en die zeggen dat die geblokkeerd is ik heb net wel een mailtje gestuurd naar de klanten service ik vind het raar dat het geblokkeerd is
     
  4. Maar waarom geblokkeerd? Hebben ze geen reden aangegeven?
     
  5. Dit staat in een ander topic. Men moet dit dus crediteren, deze bijdrage is niet van toepassing volgens Ziggo-medewerker KingPin
     
  6. nee maar diegene van de helpdesk denkt dat het komt omdat ik ben overgestapt ben naar al1
     
  7. Laat je 2e smartcard opnieuw registreren.
     
  8. Als jij belt dat de kaart weer geactiveerd moet worden,moet dat volgens mij geen probleem zijn. Gewoon nog een keer bellen. Misschien dat diegene die je nu aan de telefoon krijgt wel iets meer kan of wil doen.
     
  9. Ik heb nog een smartcard en een decoder liggen. Geldt die 10 euro per jaar dan ook. Heb alleen digitale tv Basis van in het @Home gebied.
    Hoor graag.
     
  10. Antwoord: nee!
    Je gaat alleen betalen voor wat je op je tweede kaart extra afneemt.

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina