1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kosten 2de smartcard

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Brickman, 21 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. smartcard

    Ja, héle slechte service. Reken maar dat ik het hele forum al heb afgezocht. Maar wat heb ik eraan als de mevrouw aan de telefoon zegt dat ik gewoon 2x betalen moet? Als ex-multikabel klant van ver voor 16mei?
     
  2. Ik snap het wel hoor. Alleen bij Ziggo snappen ze het niet. Hoe verander ik zoiets? Net weer 29 minuten in de wacht gehangen. Zelf maar opgehangen. Ga nu mijn zoon van school halen...
    Maar bedankt voor je reacties!
     
  3. Ik heb het allemaal even afgewacht en vandaag toch maar gewoon de registratiekaart op de post gedaan, waarop ik heb aangegeven dat ik alleen het Z1 Basispakket wil. Hopelijk komt het dan allemaal goed en hoef ik op de één of andere manier niet 2x 15,90 te betalen (dat zou de 10 euro/jaar extra kosten voor een tweede smartcard als enige kunnen verklaren) voor de zekerheid heb ik geen rekeningnummer op de kaart ingevuld als ik hem daardoor terugkrijg zie ik het dan wel weer.
    Tot de tijd dat het allemaal geregeld is kijk ik boven wel weer gewoon analoog, hier heb ik toch geen TV staan waarop dat heel veel verschil zou moeten maken (al merk ik wel dat het analoge signaal wat achteruit gaat).
     
  4. Ik neem al mijn woorden terug. Hele vriendelijke Ziggo meneer heeft me geholpen. "Met excuses voor het ongemak".
    (Wel jammer van die lange wachttijd aan de telefoon, maar daar zijn ook mee aan de slag begrijp ik).
     
  5. Inderdaad zou ik het prachtig vinden als het wachttijdprobleem uit de wereld wordt geholpen want ik blijf het telkens horen en lezen.
    Op de technische dienst komt het ook voor alleen dan wat onregelmatiger. Er zijn wel spitsuren, zoals we dat noemen, maar er zijn genoeg momenten dat ik geen wachtrij zie op het beeldscherm.

    Kortom, mijn advies is om na 5 minuten al op te hangen en het een kwartiertje later te proberen. Soms is tien minuten vol te houden maar het vervelendste is als de verbinding verbroken wordt op het moment dat u aan de beurt bent. Dit kan gebeuren. Ik heb het vaak genoeg meegemaakt dat bij het opnemen van de telefoon ik een ingesprekstoon hoor of een van de twee partijen kan de ander niet horen.
    Als er wordt opgehangen dan is dat te horen aan de bellende kant, want dan zou je op z'n minst een halve seconde geluid horen van de achtergrond.
    Maar om nog even terug te komen op het advies, probeer het op een ander tijdstip. Lange wachtrijen is op het moment iets waar we mee bezig zijn.
     
  6. Dit forum is al geweldig. Hangende aan die telefoon, speaker aan, luisterend naar het horendol makende deuntje, word je erg machteloos. Hier kon ik mijn ei kwijt, gelukkig. En wat heel belangrijk is, er wordt gereageerd. Na 1 uur en tien minuten wachttijd voor 3 telefoontjes was dat hard nodig! Maar goed, ik hoop dat ik voorlopig niet meer hoef te bellen en anders zal ik het 5 min advies zeker opvolgen.
    Nogmaals bedankt voor de reacties en succes met Ziggo.
     
  7. Het lijkt mij ook heel logisch dat jij ook voor iedere kaart apart moet gaan betalen. Ze kunnen moeilijk voor 1 persoon die doordramt een uitzondering gaan maken toch? :roll:
    Dan zou iedereen gaan drammen aan de telefoon die denkt dat hij/zij daar recht op heeft. Volgens mij gaat het in de loop van dit jaar nog wel veranderen. Dit staat geloof ik ook ergens vermeld op dit forum.
     
  8. Gister opgebeld geworden door Ziggo dat die 10 Euro per jaar administratie kosten gewoon in de algemene voorwaarden staan.

    Heb ze echter nooit op de site kunnen vinden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 sep 2008
  9. Wellicht dat Ziggo dan ook even kan onderbouwen welke administratiekosten.... Dit kunnen hooguit eenmalige kosten zijn voor het opsturen van het kaartje.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina