1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kosten 2de smartcard

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Brickman, 21 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ze proberen zich er wel snel van af te maken. Die €10 is dus ook helemaal nergens terug te vinden zelf niet in de Aanvullende voorwaarden voor Digi TV.
     
  2. Ik zie in dit topic veel tegenstrijdige berichten staan, vandaar dat ik graag wat advies zou willen hebben hoe ik één en ander het best kan aanpakken in verband met het registreren van een tweede smartcard.

    De situatie is de volgende:

    Op de TV beneden zit een decoder aangesloten met smartcard waarop het TV Digitaal Totaal pakket geactiveerd is.

    Na overstap naar het Alles-in-1 Pakket nog een gratis decoder incl. smartcard gekregen, deze heb ik 3 weken geleden aangesloten op de TV boven (zodoende kon ik tijdens de Olympische Spelen mooi gebruik maken van de preview periode van onder andere Sport1) nu krijg ik overigens op elke zender (dus ook die uit het Basispakket met uitzondering van Nederland 1) de melding Preview periode verlopen. Dit kan mijns inziens ook wel kloppen omdat ik in deze smartcard nooit heb geregistreerd, nu wil ik boven toch wel graag naar het GRATIS Basispakket kunnen blijven kijken.

    Als ik op de site van Ziggo kijk krijg ik een melding dat ik nog geen gebruik kan maken van Mijn Ziggo en wordt ik doorverwezen naar Mijn @Home.
    Op die site wil ik dan de tweede smartcard registreren maar bij het kiezen van de pakketten loop ik tegen het volgende aan, ik kan zowel kiezen voor alleen het Basispakket (gratis) of ik kan hem registreren als extra smartcard en dat kost me dan €10,- per jaar aan administratiekosten.

    Dit lijkt me een vrij rare situatie, wat moet ik nu aanvinken als ik op de tweede smartcard alleen het basispakket wil (wat dus gratis zou moeten zijn) toch gewoon alleen het gratis basispakket? En zo ja, waarom is er dan een optie tweede smartcard (10 euro p/j)?

    Alvast bedankt!
     
  3. Ik zat met hetzelfde probleem. Ik heb toen maar besloten de registratiekaart, die bij het pakket zat in te vullen (aankruizen dat je het gratis basispakket wil) en op de bus te doen.

    pvd
     
  4. Tja een beetje helderheid zou wel goed zijn. Naar mijn mening is het zo:

    Je betaald voor de tweede smartcard € 10,= per jaar. Op deze kaart krijg je hetzelfde pakket als de eerste smartcard (je hebt immers al betaald voor de content en het zou vreemd zijn dat je twee keer moet betalen voor bijvoorbeeld het extra pakket).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 sep 2008
  5. Als je op beide toestellen eredivisie Live wilt hebben , moet je 2x 9,95 betalen. En als je op 3 tv's erdevisie Live wilt moet je zelfs 3x 9,95 betalen....
     
  6. Edit - Edit
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 sep 2008
  7. Vraag : Ik heb twee digitale ontvangers met aparte smartcards. Kan ik hetzelfde pakket (bijvoorbeeld Film1 Of Eredivisie Live) op deze smartcards nemen?

    Antwoord : Ja, maar op dit moment is het nog niet mogelijk om de twee smartcards aan elkaar te koppelen. Hierdoor zal je voorlopig nog twee keer het abonnementsgeld moeten betalen. In de toekomst wil Ziggo hier een oplossing voor gaan introduceren. Onze excuses hiervoor.
     
  8. Smartcard

    En hoe zit het dan met de kosten voor de tweede smartcard? En als deze tweede smartcard behoorde bij het gratis startpakket digitale tv bij het nemen van een alles-in-een plus?

    Misschien dat een medewerker hier ook eens duidelijkheid in kan brengen, want ik hoor tegenstrijdige verhalen.

    pvd
     
  9. smartcard

    Ik heb dus half aug bijna een hele ochtend aan de telefoon gehangen met "Ziggo". Na veel vijfen en zessen eindelijk voor elkaar gekregen dat ik op BEIDE smartcards voor 9,95 EredivisieLive zou krijgen per 1 sep.
    De redenering was dat ik vanuit een bestaande situatie ging veranderen en niet een xtra kaart erbij nam....
    Nou, mooi niks nu. De zender zit op één kaart. Net gebeld (20 min in de wacht) en "ze" konden niks voor me doen. Moet voor iedere smartcard betalen. Wat een slechte service!
     
  10. Slechte service(?) Er is hier op het forum al zoveel te lezen over extra smartcards en de kosten hiervan.
    nogmaals: uitgezonderd ex-Multikabel klanten van voor 16 mei, betaald iedereen voor de content op de 2e of volgende kaart.
    Uitgezonderd het basisabonnement, dat wordt eenmalig betaald en zie je op alle kaarten.
    Zeker dat de situatie na de migratie van de Home klanten aangepast gaat worden. Zoals zoveel zal verbeteren en gelijkgetrokken zal worden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina