1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kosten 2de smartcard

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Brickman, 21 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. @Home. T.a.v. Klantenservice. Postbus 9501. 9703 LM GRONINGEN
    Dan help je ze ietwat op weg, je ouders.
     
  2. toen was @home ook nog gewoon @home en geen ziggo
     
  3. Voor een extra smartcard worden nog steeds 10 euro's aan administratiekosten in rekening gebracht. Deze worden volgens mij nog steeds in rekening gebracht.
     
  4. Nee dus, volgens deze discussie...

    Gert.
     
  5. 7 augustus kwam mijn tweede decoder hier binnen, deze week de factuur online bekeken van mij, er is niets extra's in rekening gebracht, dus...:)

    edit: als onderdeel van het alles-in-een pakket gekregen dus.
     
  6. Dan hebben ze het dus fout. Ik heb laatst zelf nog 10 euries moeten dokken.
     
  7. Ja daar gaat het juist om

    Volgens de Ziggo-website is het gratis, bij Casema en Multikabel klanten is dat ook zo, alleen bij @home brengt het 'oude systeem' nog steeds 10 euro in rekening. Dat zou niet moeten vinden/denken wij. En we zijn dus benieuwd hoe Ziggo/@home dat op gaat lossen.

    Ik kan @home klanten alleen maar adviseren om een mail of klachtenbrief te schrijven hierover en te verwijzen naar de Ziggo website waar staat dat het startpakket bij een alles-in-1 gratis is en dus geen 10 euro per jaar kost.
     
  8. Telefonisch contact opgenomen (ivm afschrijven €10,-) en dit blijkt inderdaad te maken te hebben met de admi. kosten. Staat volgens de klantenservice vermeld in de algemene voorwaarden. Het boekje wat iedereen inmiddels van Ziggo ontvangen heeft.
     
  9. Ik heb het net ook even gecheckt (ex Casema), heb 2 kaarten maar betaal daar niets extra voor. Als het mogelijk wordt om voor 10 euro per jaar ook op alle kaarten het zelfde pakket te krijgen vind ik dat wel een aardige oplossing.
     
  10. Nee de 10 euro per jaar was bij @home alleen administratiekosten per jaar voor de kaart. Daarbovenop kwamen nog de extra programma's.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina