1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Foutmeldingen bij Outlook express

Discussie in 'Internet - Email' gestart door bert.renting, 21 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat kan ik doen aan het onderstaande probleem. Ik weet zeker dat alle instellingen correct zijn.

    Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop3.casema.nl', Server: 'pop3.casema.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] Authentication failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
     
  2. De ex @Home klanten moeten ipv de oude gebruikersnaam nu het E-mailadres invullen, misschien is dat ook bij de ex Casemaklanten het geval !
     
  3. Bij Casema is dat ook het geval. Die instellingen heb ik reeds enige tijd geleden geplaatst. Alles heeft goed gewerkt en van de ene op de andere dag krijg ik nu genoemde melding (Nu reeds een week)
     
  4. En werkt webmail wel goed? Ik zou de helpdesk maar eens bellen en dan goed doorvragen !
     
  5. Webmail werkt wel goed; Reeds per mail aan Ziggo om uitleg gevraagd maar krijg alleen een mededeling dat verzoek is ontvangen en dat men zo spoedig mogelijk zal antwoorden. Hoe lang duurt "zo spoedig mogelijk" ???
     
  6. Heb je al eens geprobeerd om een nieuwe email-account aan te maken met dezelfde gegevens. Zou niet de eerste keer zijn dat er in outlook (-express) een fout in de instellingen zit die je "aan de buitenkant" niet ziet.

    Verder kan het nog aan je virus-scanner zitten, deze zit (afhankelijk van merk) soms "tussen" je mailprogramma en de buitenwereld en kan dus ook nog iets aan je wachtwoorduitwisseling verknoeien.
     
  7. Ik gebruik de AVG virusscanner en had die al langer in gebruik zonder problemen. Hoe ik een andere e-mail moet aanmaken met dezelfde gegevens weet ik niet. Ik ben altijd bang dat ik dan iets doe dat de zaak alleen maar erger maakt.
    Tot nu toe iedereen hartelijk dank voor zijn /haar ideeën
     
  8. Installeer anders eens Thunderbird en stel daar je accountgegevens op in. Ik gebruik dat programma ials opvolger van Outlook 2000 en bevalt mij beter als de MS producten.
     
  9. Aan het vorige antwoord te zien is dat geen optie .....
     
  10. CeeS en mennomulder, hartsteikke bedank voor jullie idee. Het werkt ook bij mij.
    Het verhaal van osihans heb ik gecopieerd en ga ik nog eens bestuderen.
    Allemaal hartelijk dank
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina