1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo,waar is de klantenservice?!Op vakantie?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door varel, 21 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wel jammer, onderkennen van het probleem is de eerste stap naar de oplossing. Waarom heb je je vorige bericht eigenlijk aangepast?
     
  2. Saywhat, mijn opmerking van gisteren was er ook een voor mijn rekening. Ik gaf als klant aan hoe ik het ervaar. Ik zit nu 4 jaar bij Casema/Ziggo en daarvoor 5 jaar bij XS4ALL. Als mijn problemen aanhouden, niet opgelost worden en de helpdesk zo onprofessioneel er mee om blijft gaan, dan moet ik maar weer terug. Ik raad de Ziggo medewerkers aan eens stage te lopen bij XS4ALL en leren hoe je klanten helpt. Fusies zijn over het algemeen bedoeld om de aandeelhouders te plezieren door overhead kosten te reduceren. Helaas worden medewerkers dan vaak als overhead gezien. Mocht dat bij Ziggo niet zo zijn, laat het dan blijken met service ipv loze woorden op dit forum. Overigens is het wel goed dat je trots bent op het bedrijf waar je werkt, dat is wel de juiste insteek om het goed te willen doen. Richt de aandacht alleen op de klant die bijdraagt het salaris te betalen ipv op de navel.
     
  3. Juist het blunderen van de XS4ALL helpdesk heeft mij gedwongen over te stappen naar @Home (nu Ziggo). Als het aan XS4ALL gelegen had had ik meer dan 4 weken zonder ADSL aansluiting gezeten. Tot nu toe betere ervaring met Ziggo dan met XS4ALL.
     
  4. Zo zie je maar, een helpdesk kan het nooit goed genoeg doen, waar dan ook. Ik ga het vandaag weer eens proberen, als het goed gaat zal ik dat zeker ook melden. Al was het maar om de goedwillende medewerkers een hart onder de riem te steken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina