1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo,waar is de klantenservice?!Op vakantie?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door varel, 21 aug 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Orange had ook ruim 140.000 kabel abonnee's die nu allemaal overgaan naar Ziggo. Dus modem blijft gelijk.
     
  2. Ziggo eindelijk wakker!

    Dankzij Peter van het Ziggo webteam op het consumenten forum is er maandag avond 1-09 naar aanleiding van mijn mail door de klantenservice telefonisch contact met mij opgenomen.
    Ik heb eindelijk mijn beklag kunnen doen,de meeste problemen zijn voor mij tot zover opgelost,daar ik er wel een kant tekening bij heb gemaakt dat de klantenservice heel snel moet gaan verbeteren.
    Zelfs mijn migratie van Orange naar Ziggo is met medewerking de klanten service medewerker vlekkeloos verlopen.
    Laten we hopen dat de klantenservice en communicatie op korte termijn sterk gaat verbeteren.
     
  3. Ziggo helpdesk open???

    Dat is dan zeker per dag verschillend... vanavond ook weer niemand. en de telefoon wordt na de 4 en de 2 automatisch verbroken... toppie service. het was al niks met casema, maar met ziggo is het nog erger. je moet je toch doodschamen als je daar werkt.....
     
  4. tot 22:00 is dagelijks.

    We praten over 1 van de grootste fusies die nederland in de afgelopen jaren heeft gezien, zo verkeerd gaat het nog niet hoor...
     
  5. Volgens mij is het de bedoeling dat je pas fysiek gaat fuseren als je organisatie daar klaar voor is, juist bij zo'n grote fusie weet je dat je tegen bepaalde problemen op gaat lopen. En dan zou een fatsoenlijke inrichting van de helpdesk één van de speerpunten moeten zijn. Het feit dat deze veel te vaak niet te bereiken is geeft aan dat Ziggo hier niet serieus mee omgegaan is, of zijn klanten te woord staan niet belangrijk genoeg vindt, dat kan natuurlijk ook.

    Ik vind het echt een kulargument: "Ja maar het is zo'n grote fusie", als je het niet kan overzien had je niet moeten fuseren.
     
  6. tja als het niet soepel bij je verloopt begrijp ik de negatieve houding volkomen.

    terecht of onterecht laat ik in het midden...

    Dat het niet perfect verloopt is duidelijk, maar het is niet zo belachelijk slecht als je wilt laten voorkomen.

    maargoed ieder zijn mening :wink:
     
  7. Ik kan alleen maar afgaan op mijn eigen ervaring, en dan constateer ik gewoon dat de helpdesk een lachertje is. Terugbelafspraken worden niet nagekomen, het systeem neemt gewoon meerdere keren de bestelling niet op, mailtjes worden helemaal niet beantwoord. En ook de kwalitatieve invulling van de helpdesk is ver beneden peil. Als je direct één van de twee wel kundige medewerkers krijgt is je probleem snel opgelost, en anders wordt je in het befaamde bakjessysteem gedumpt en wat er dan gebeurd weet niemand.

    En ik ben niet de enige die dit meegemaakt heeft hoor, alleen al bij mij in de straat zijn er vier met dezelfde ellende geconfronteerd. En de oplossing is zo simpel: start eens met het oplossen van problemen ipv de problemen ellenlang door te blijven schuiven. Scheelt veel telefoonverkeer.

    Maar hoe kan jij constateren dat ik overdrijf en het niet zo belachelijk slecht is als bij jou alles soepel verlopen is, Saywhat? Als bij mij alles soepel was verlopen had ik ook niet geweten dat de helpdesk zo slecht (bereikbaar) is. :?
     
  8. Ik ben medewerker, vandaar dat ik dat zo stel.
    Neemt overigens niet weg dat iedere fout/probleem er altijd 1 teveel is
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 sep 2008
  9. Natuurlijk gaat er veel goed, dat mag ik althans hopen. Het gaat er mij om dat er teveel fout gaat. Je kan met voetbal een wereldwedstrijd spelen maar als je drie keer in je eigen doel schiet blijf je een kluns hoor.

    Het is toch niet normaal dat de helpdesk veel van de tijd gewoon helemaal niet bereikbaar is? Gewoon echt helemaal niet. En dit is echt niet incidenteel zoals jij het wil doen voorkomen hoor. Dat kan je toch niet ontkennen? Of hebben ze bij Ziggo vanwege de fusie roze zonnenbrilletjes uitgedeeld op de helpdesk?
     
  10. Tja ik ga daar verder geen welles nietes van maken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina